Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lippis Vieras
|
Lähetetty: 16.10.2004 11:10 Viestin aihe: Lee-Enfield SMLE MKIV:n osia Suomesta ? |
|
|
Tietääkö kukaan Suomessa liikettä joka olisi erikoistunut tai jolta saisi SMLE mk IV:n osia ? Erityisesti tähtäimet kiinnostaisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
FTR Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 01 Tou 2004 Viestejä: 51 Paikkakunta: ex-Viipurin lääni
|
Lähetetty: 17.10.2004 03:02 Viestin aihe: |
|
|
Puhutaan kai Kivääri No.4:sta (?). Korkkarissa sanotaan, että Lee-Enfield Kiinnostaisi, että myykö joku liike sitä takatähtäimen paikalle kiinnitettävää kiikarikiskoa. Entisessä Metsästys.netissä oli siitä puhetta, mutta minä en ainakaan löydä sitä keskustelua mistään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
P.kaarti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 02 Elo 2004 Viestejä: 43 Paikkakunta: Kungsängen, Ruotsi
|
Lähetetty: 19.10.2004 20:51 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on omassa nelosessa (Nr4 Mk1*) B-Squaren jalka. Se on ihan OK, joskin vakiotukin kanssa kiikari asettuu hieman liian korkealle. Täytyy viritellä poskipakaksi joku tyynynpalanen (alkuperäinen Nr 4 T -sniperkiväärin puinen/nahkainen pakka ois hienoin, mut niitä ei löydy). Nyt mulla on amerikkalainen synteettinen sportteritukki jolla ongelma ei o niin suuri. Kiikarijalan tilasin aikoinaan Asetalon kautta.
Luulisi että niitä saa nyttemmin myös esim. midwaysuomi.comista, en ole katsonut.
Mulla voi olla vanha Nr4:n urheiludiopteri-tähtäin jossain romulaatikossa, täytyypä etsiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lippis Vieras
|
Lähetetty: 20.10.2004 20:39 Viestin aihe: |
|
|
Jos kisadiopteri löytyy niin kyllä kiinnostaa. Erityisesti ne mallit jotka ovat vakiotähtäimen lisäosia tai sen tilalle tulevia. Tarve olisi TA_kiväärin varatähtämistä jotka mahtuu kaadettuna tähtäimen alle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|