Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vilperi ***
Liittynyt: 22 Elo 2005 Viestejä: 10580 Paikkakunta: Espoo/Kangasala
|
Lähetetty: 09.09.2008 00:27 Viestin aihe: Pentu vailla kotia!! |
|
|
Kerrotaan vähän tuon pennun tilanteesta; KKK narttu oli juoksullaan ja lähinurkissa oli aika kiihkeä mäyräkoirauros; jotenkin ne vaan oli temput onnistunut tekemään ja tuloksena tietenkin pentue! Pari pentua säästettiin imetykseen ja toiselle on kotikin jo löydetty, mutta kuvassa esiintyvä narttupentu olisi kotia vailla.
KKK narttu on aivan kaheli hirvien perään (allekirjoittanut on ollut mukana kun koira häippäsee hirven jäljille ja seurannut kaverin tutkan kautta kulkua) Mäyräkoiraurokilla on vähän meriittejä pienpetopyynnistä, mutta mulle tuntematon suuruus.
Joten jos joku haluaa ottaa riskin halvasta pennusta, jolla riistaveret pitäisi olla kunnossa, niin ottakaa yhteyttä allekirjoittaneeseen.
Ps. Pentu on luovutusikäinen ja sijaintipaikkakunta Eura. Kovin kauaa isäntä ei meinaa sitä nurkissaan hyysätä, joten lievä aktiivisuus olisi suotavaa, tai koira siirtyy autuaammille metsästysmaille.
Tässä olen n. 6 viikoisena:
Veljen kanssa pientä touhuamista:
Ottakaa mun ny joku!!!
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 09.09.2008 19:34 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaas ylös välillä! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2008 20:35 Viestin aihe: |
|
|
Aika raakkaa leikkiä, joku voi ottaa tuon vääristä syistä.. _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 09.09.2008 21:04 Viestin aihe: |
|
|
Iloisia uutisia kerrottavana: Koiranpentu pääsee metsästävään kotiin, joten tarjous ei ole enää voimassa! _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2008 21:30 Viestin aihe: |
|
|
Hieno juttu, eihän jatkossa tallasia juttuja... _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 09.09.2008 21:39 Viestin aihe: |
|
|
Ilmoitus oli tarkoituksella tehty vähän raflaavaksi, että löydetään nopeasti pennulle koti! Kannan täyden vastuun ja toivon että en joudu uudestaan tälläisiä ilmoituksia tekemään. Itse en voinut pentua ottaa, kun emäntä on sanonut; "vain yksi koira kerrallaan". _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
pihkat Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.09.2008 22:10 Viestin aihe: |
|
|
Minulle vaikea asia, koiran tarvitsisin kun metsästän, ei vain ole tällä hetkellä mahdollista ottaa, edellisen koiran lopetuksesta kolmevuotta, tulee hieman ylireakoitua tuollaisiin juttuihin,,anteeksi _________________ Voi pihkat |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vilperi ***
|
Lähetetty: 09.09.2008 22:18 Viestin aihe: |
|
|
Tiedän tunteen, kun on aina ollut koira talossa; jos en vois koiraa pitää, niin se olis sama kuin ampuis kuulan kalloonsa! Senkin vuoksi halusin auttaa kaveria pääsemään luovutusikäisestä pennusta pois ja mieluummin inhimillisesti. Toivottavasti saan tietoa miten pennun elo etenee ja heitän niitä mahdollisia kuvia ja tarinoita sitten tänne, mikäli immeinen joka koiruuden ottaa antaa tietoja ja luovutusluvan mahdollisille kuville ja teksteille. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|