Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
odottaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.12.2008 14:50 Viestin aihe: Mistä 12/76 haulikorihlaan 22 hornet piippu |
|
|
Pystykorvainen pentu on hankittu, joten haulikkorihlaa kaipailisin ensi syksyksi. Aluksi ajattelin luotipiipuksi 222 rem, mutta vaaka alkaa kallistumaan 22 hornetin ? puolelle, koska mm. ei revi lintua ja takavaara alue ehkä hieman pienenisi ?
Katselin netistä haulikkorihloja ja Taiga kiinnostaisi mutta ymmärtääkseni ei ole saatavilla 22 hornetin luotipiipulla ?
Ajatus kahden aseen kantaminen metsällä tuntuu työläältä, vaikka TikkaT3 lite 308 Win. ei aseena raskas ole. Vaikka asetta jaksaisi kantaa niin mitä hyötyä on kun ei uskalla liipaisinta vetää, koska alkaa miettimään mitä 5 km:n taka-alueella mahtaa olla ?
Lataan itse patruunoita ja 308 Win sopivaa " turvallisempaa" luotia ja siihen latausarvojakaan en ole löytänyt
Neuvoja kaipailen.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mertsi Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tursas ***
|
Lähetetty: 05.12.2008 15:40 Viestin aihe: Re: Mistä 12/76 haulikorihlaan 22 hornet piippu |
|
|
odottaja kirjoitti: | Lataan itse patruunoita ja 308 Win sopivaa " turvallisempaa" luotia ja siihen latausarvojakaan en ole löytänyt
Neuvoja kaipailen.... |
N300-sarjan ruudeilla helppoa kuin heinänteko... _________________ Totuus löytyy Elovenasta. Ongelmana on vain se, ettei kukaan tiedä, mistä paketista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juskup Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tou 2007 Viestejä: 449 Paikkakunta: Pohjois-Savo
|
Lähetetty: 05.12.2008 15:44 Viestin aihe: |
|
|
minulla on lincoln rihla 20/76-22 hornetina, joutuu tilaamaan maahantuojalta erikseen.., blaserilla on myös saatavana huomattavasti laadukkaampana, parempana kun tuo omani.. onhan ne tietysti hintaluokaltaanki eri sarjassa..
savagellahan on kaas jollain täällä föörymissakin tais olla sellanen.. _________________ "Toivossa on hyvä elää" sano lapamato.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 05.12.2008 21:19 Viestin aihe: Re: Mistä 12/76 haulikorihlaan 22 hornet piippu |
|
|
odottaja kirjoitti: | Pystykorvainen pentu on hankittu, joten haulikkorihlaa kaipailisin ensi syksyksi. Aluksi ajattelin luotipiipuksi 222 rem, mutta vaaka alkaa kallistumaan 22 hornetin ? puolelle, koska mm. ei revi lintua ja takavaara alue ehkä hieman pienenisi ?
|
Mikset lataisi siihen patruunoita itse esim. tähän malliin:
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=44564&highlight=
odottaja kirjoitti: |
Lataan itse patruunoita ja 308 Win sopivaa " turvallisempaa" luotia.... |
Tuosta kuula:
http://www.midwaysuomi.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=660071
Ja N3XX sarjan ruutia sopivasti hylsyyn niin sinulla on yksi ongelma vähemmän.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
|