Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
petelohja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.12.2008 16:17 Viestin aihe: |
|
|
minulla kävi niin että panta meni poikki kun supi pääsi vähän koiraan kiinni ja panta tippui.. nyt olen alkanu teippaamaan häntään ja hyvin näyttää toimivan.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.12.2008 16:35 Viestin aihe: |
|
|
petelohja kirjoitti: | minulla kävi niin että panta meni poikki kun supi pääsi vähän koiraan kiinni ja panta tippui.. nyt olen alkanu teippaamaan häntään ja hyvin näyttää toimivan.. |
Tuo lienee ollut vanhan teepeniksen nahkapanta?
Suurin syy on ollut pannan hoitamattomuus, se kun kastuu vedestä tai verestä kovettuu ja ellei sitä rasvaa niin ei paljoakaan tarvi kunnes katkeaa.
Silloin kun leikein vielä kyseisellä gaigerillä niin teetätin nylonista pannan, ei tarvinnut varoa kastumista eikä rasvailla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tuholais Torjuja Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.12.2008 12:22 Viestin aihe: |
|
|
hyvin löyty eilen koira luolasta long rangella ku oli supin kans touhuamassa.palikka oli teipattu häntään. _________________ Ei se ole ku köyhälle kallis! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sanford Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 30 Lok 2008 Viestejä: 49 Paikkakunta: Etelä-Savossa
|
Lähetetty: 28.12.2008 18:16 Viestin aihe: |
|
|
Onkos tuo Bellman minkä hintainen ja pystyykös sen teippaamaan häntään? Mistä sen saa hankittua? _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vento Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2008 20:25 Viestin aihe: |
|
|
Sanford kirjoitti: | Onkos tuo Bellman minkä hintainen ja pystyykös sen teippaamaan häntään? Mistä sen saa hankittua? | No kyllä varmaan sen jollain sydeemillä saa teipattua Mut saattaa olla et panta on parempi paikka kuin häntä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mäykkynen Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saksmanni Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hel 2008 Viestejä: 1084 Paikkakunta: Turun seutu
|
Lähetetty: 28.12.2008 22:50 Viestin aihe: |
|
|
Long range otti ja hajosi vuoden vanhana. Tuo ei ole mitenkään vedeltä suojattu ja pääsi kastumaan. Viikkoa tämän jälkeen alkoi hourailla ja näytetty matka lyheni pikkuhiljaa. Nyt tööttäilee miten sattuu ja ompi uuden vehjeksen hankkiminen edessä. Muutenkaan en koskaan oikein tykästyny tuohon. Koiran sillä kyllä löysi kun jaksoi aikansa "veivata". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
samimak Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.12.2008 08:15 Viestin aihe: |
|
|
bellman ainut oikea |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 29.12.2008 13:38 Viestin aihe: |
|
|
vento kirjoitti: | Sanford kirjoitti: | Onkos tuo Bellman minkä hintainen ja pystyykös sen teippaamaan häntään? Mistä sen saa hankittua? | No kyllä varmaan sen jollain sydeemillä saa teipattua Mut saattaa olla et panta on parempi paikka kuin häntä. |
No höh, ei saa nauraa ! En oo ikinä livenä nähny ni ei voi tietää. Pitänee varmaan tuolta pritteinsaarilta nyt tilailla kun kurssikin taitaa olla ihan ok. _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saksmanni Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hel 2008 Viestejä: 1084 Paikkakunta: Turun seutu
|
Lähetetty: 31.12.2008 00:01 Viestin aihe: |
|
|
No nyt just läx tilaus Bellmanille. Pitkät toimitusajat, kun varmastikin menee toimitus ensi vuoteen
Toivottavasti tuo nyt on sitten hintansa väärti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Oskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2008 07:36 Viestin aihe: |
|
|
Saksmanni kirjoitti: | No nyt just läx tilaus Bellmanille. Pitkät toimitusajat, kun varmastikin menee toimitus ensi vuoteen
Toivottavasti tuo nyt on sitten hintansa väärti. |
Josko nyt olet sama kaveri kun oletan niin etkös muista minkälaisen eron antoivat sinun se punainen soittorasia ja tuo minun Bellmanni pesällä ja käytävä taisi puhjeta B-mannin lukemasta, taisi olla soittorasialla 3m ja minun tutkalla alle 2? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 31.12.2008 12:23 Viestin aihe: |
|
|
Täälläkin ois lähteny jo tilaus mut pitää ootella paypall koodia et sais sillä maksettua. _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tomi.m Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2008 13:07 Viestin aihe: |
|
|
Sanford kirjoitti: | Täälläkin ois lähteny jo tilaus mut pitää ootella paypall koodia et sais sillä maksettua. |
Mitä koodia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 31.12.2008 13:23 Viestin aihe: |
|
|
Nokun rekisteröidyin paypalliin ja joku koodi tarvitaan millä vahvistetaan visakortti. En minä tiiä, oonko sit jotain kämmänny. _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jrussel Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2008 15:38 Viestin aihe: |
|
|
527 ekua tänään kahella lähetinpannalla _________________ en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|