Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
tomi.m Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2008 15:58 Viestin aihe: |
|
|
Sanford kirjoitti: | Nokun rekisteröidyin paypalliin ja joku koodi tarvitaan millä vahvistetaan visakortti. En minä tiiä, oonko sit jotain kämmänny. |
Ei multa kysynyt mitään erikoista.. tarkoitatko sitä kohtaa mikä varmentaa kortin ?..kolminumeroista lukua joka löytyy kortin takanta painettuna |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saksmanni Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Hel 2008 Viestejä: 1084 Paikkakunta: Turun seutu
|
Lähetetty: 31.12.2008 15:59 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | Josko nyt olet sama kaveri kun oletan niin etkös muista minkälaisen eron antoivat sinun se punainen soittorasia ja tuo minun Bellmanni pesällä ja käytävä taisi puhjeta B-mannin lukemasta, taisi olla soittorasialla 3m ja minun tutkalla alle 2? |
Jahas, eli oikein aavistelin, että ollaan oltu samalla pesällä ennenkin. Muistan hyvinkin eron ja sen vuoksi odotukset onkin korkealla Bellmannin suhteen. Tuo soittorasia tosiaan otti ja hajosi. On vissiin tarkoitettu kavereille, jotka pysyy sateella kotona |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sanford Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 30 Lok 2008 Viestejä: 49 Paikkakunta: Etelä-Savossa
|
Lähetetty: 09.01.2009 19:21 Viestin aihe: |
|
|
tomi.m kirjoitti: | Sanford kirjoitti: | Nokun rekisteröidyin paypalliin ja joku koodi tarvitaan millä vahvistetaan visakortti. En minä tiiä, oonko sit jotain kämmänny. |
Ei multa kysynyt mitään erikoista.. tarkoitatko sitä kohtaa mikä varmentaa kortin ?..kolminumeroista lukua joka löytyy kortin takanta painettuna |
Siellä paypallissa To do listalla kyseli jonku nelinumeroisen luvun perään. Onnistuhan se maksaminen ilman sitäkin(toivottavasti!). Onko sieltä Bellmannilta miten nopeesti tullu lähetykset tänne suomeen? _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tomi.m Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.01.2009 19:44 Viestin aihe: |
|
|
Vaikka oli joulunpyhät niin reilu viikko taisi vaan mennä! Laita sähköpostia sinne ja kysy asiaa niin ne laittaa sinulle seurantakoodin niin näet missä se paketti menee.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mäykkynen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.01.2009 20:03 Viestin aihe: |
|
|
Onko sieltä Bellmannilta miten nopeesti tullu lähetykset tänne suomeen?
Jostain luin et 3-5 päivää. mulla meni 5 päivää niin oli tutka perillä vaikka oli joulu pyhät. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
rautalapio Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.01.2009 12:14 Viestin aihe: |
|
|
2 viikkoa kesti mulla niiden lähetys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marsipaanimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.01.2009 11:53 Viestin aihe: |
|
|
mulla jottain viikko. Tosin oli pyhiä välisä. _________________ Musta kuolo meitä kaikkia päähän koppaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sanford Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 30 Lok 2008 Viestejä: 49 Paikkakunta: Etelä-Savossa
|
Lähetetty: 18.01.2009 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Aika nopsaanhan tuo tuli vajaassa viikossa ja 380€ tuli maksamaan. _________________ Rauvvassa ei oo raha hukassa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|