Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
loikkari
Liittynyt: 19 Mar 2008 Viestejä: 3 Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 28.12.2008 20:02 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä vei rutto oulunalueelta jänikset, va onneksi jäi siemen. rutto vie. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Snaipperi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.12.2008 23:51 Viestin aihe: |
|
|
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vois ajan kuluksi käydä kokeilemassa jos jonku pupun sais. Ku tietäis vaan mistä? Elikkä jos joku tietää ja kehtais vähän neuvoo niin ois kyllä hyvä
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vähän laajanlainen tuo alue sulla, mutta ainakin Oulun Erä- ja Kennelkerhon mailla on ihan hyviä maastoja jäniksen pyyntiin. Toki pitää olla jäsen mutta jos et ole niin gookelilla hakua ja liittymään.
Hailuodossa on myös hyvät maastot. Vieraslupia saa jos on joku seuralainen mukana. Sama juttu Iin my:n alueella. Iihin saa myös "kausikortteja" jolloin ei tarvii seuralaista kaveriksi.
Tyrnävällä ja Temmeksellä on myös paljon jahtimaita. Lupakäytännöstä en tiedä enempää, mutta haulla löytynee.
Oulujoen Eräseura voisi myös olla hyvä kontakti.
Lykkyä etsintään... _________________ Turha on peiliä syyttää, jos naama on vino. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
aaoopee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.01.2009 23:59 Viestin aihe: |
|
|
Mitenkäs mahtaa olla Oulunsalon, Kempeleen tai Limingan alueella mahdollisuuksia? Jotenkin voisin kuvitella että esimerkiksi maanviljelijät olisivat ihan tyytyväisiä jos saisivat jonkun harventamaan vuosittain jäniskantaa. Itse asustelen Oulunsalossa, mutta olen kuullut että täällä ei seuraan käytännössä pääse ilman merkittävää maaplänttiä. Vieraslupiakaan ei myönnetä kuin sorsille (vai olenko väärässä?) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kirpa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.01.2009 09:03 Viestin aihe: |
|
|
Kempeleeseen ei saa vieraskorttia muualle kuin lahden alueelle. _________________ Miksi tyytyä 6-packiin kun mäyriskin on olemassa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Erturo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.01.2009 19:40 Viestin aihe: |
|
|
aaoopee kirjoitti: | Mitenkäs mahtaa olla Oulunsalon, Kempeleen tai Limingan alueella mahdollisuuksia? Jotenkin voisin kuvitella että esimerkiksi maanviljelijät olisivat ihan tyytyväisiä jos saisivat jonkun harventamaan vuosittain jäniskantaa. Itse asustelen Oulunsalossa, mutta olen kuullut että täällä ei seuraan käytännössä pääse ilman merkittävää maaplänttiä. Vieraslupiakaan ei myönnetä kuin sorsille (vai olenko väärässä?) |
Samalla kylällä asutaan ja samassa käsityksessä ollaan tuosta jahtiin pääsystä.
Ylempänä joku mainitsi Tyrnävän. Siellä saapi vieraslupia jänikselle, mutta pitää olla seuran jäsen jahdissa mukana isännöimässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|