Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 14.11.2004 13:01 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä että muilla menee vielä heikommin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tosikko2 Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 11:16 Viestin aihe: Leikki sikseen |
|
|
Tarinasta päätellen on ollut tiukka paikka - ei tollaista tervejärkinen muuten sepustais...
Toimintaohje:
1. Jätä kuulat metsälle! Turha niitä on tollaiseen haaskata...
2. Muija vaihtoon
3. Hanki pulttilukkoinen - puoliautomaatti on kiva radalla... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 14:23 Viestin aihe: |
|
|
Eukkohan vaikuttaa ihan Ässien maalivahdilta. Hyvä imemään. Miksi sitä nyt pitäisi ampua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 17:21 Viestin aihe: |
|
|
siis mikä !&%¤#"! junttipalsta tää on? Onko tällaista olemassakaan..?
No metsästäjäthän nyt on tunnetusti täydellisiä imbesillejä, ei oo ihme, että naiset haluu oikeeta miestä eikä mitään pellepukuista ramboa...
!&%¤#"! mitä jengiä täällä.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 19:39 Viestin aihe: |
|
|
sanoo asfalttien soturi.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rambo Vieras
|
Lähetetty: 15.11.2004 20:58 Viestin aihe: |
|
|
Vieras
ei oo ihme, että naiset haluu oikeeta miestä eikä mitään pellepukuista ramboa...
kukkakuvioiset housut, kalsarit
ja paita päällä, sekö tekee oikean miehen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
skeddu Vieras
|
Lähetetty: 16.11.2004 08:01 Viestin aihe: vinosyöttö |
|
|
Moro !
Olen pahoillani vinosyötöstä mutta ei se tee miehestä aisankannattajaa .
Hanki peltilipas ja käytä sitä muovista maalitauluna ja sit taas radalle kun on opittu ampumaan .
Skeddu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mr. Airo Vieras
|
Lähetetty: 16.11.2004 19:04 Viestin aihe: |
|
|
Itse lähestyisin asiaa näin: mieti, mikä Sinulle on elämässä tärkeää. Joitakin tilaisuuksia ei vaan ole varaa menettää. Panosta niihin asioihin joita pidät itsellesi tärkeinä. Elämän tärkeimmissä hankinnoissa raha on sivuseikka - parasta mitä löytyy, tai parasta mihin on varaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 17.11.2004 11:31 Viestin aihe: Re: Hyvä neuvo tarpeen |
|
|
Tarvitsen metsänettiläisten apua koskien päätöstä, jolla on suuri merkitys minulle.
Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi.
Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
maku013 Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Elo 2004 Viestejä: 107 Paikkakunta: Mansester (toimialue: Keski-Savo)
|
Lähetetty: 17.11.2004 12:17 Viestin aihe: |
|
|
suosittelen jutun ja sen käsittelyn siirtämistä regina-lehden sivustoille/palstoille. _________________ "Olisin mielummin pettynyt pessimisti kuin kuollut optimisti"
--maku013-- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
katsohan mistä keskustelu Vieras
|
Lähetetty: 17.11.2004 12:55 Viestin aihe: Re: Hyvä neuvo tarpeen |
|
|
Anonymous 17.11.2004 10:31 kirjoitti: | Tarvitsen metsänettiläisten apua koskien päätöstä, jolla on suuri merkitys minulle.
Olen jo pitkään epäillyt, .... |
Ilmeisesti tarvitset apua lukutataidon kehittämisessä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
...ALKOIKAAN Vieras
|
Lähetetty: 17.11.2004 12:56 Viestin aihe: |
|
|
sama |