Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 23.03.2009 16:46 Viestin aihe: Yhdistelmäaseen kuljetuskotelot/laukut? |
|
|
Yhdistelmäaseen kuljetuskotelot/laukut?
Onkohan tästä jo keskusteltu?
Yhdistelmäaseet ovat monesti kohtuullisen hintavia tekeleitä tai ainakin käyttöarvo on suurehko.
Minkälaisiin kuljetussysteemeihin olette omalla kohdalla päätyneet?
Itse olen kuljetellut, esimerkiksi autossa, ihan normaalissa asepussissa ja kiikari on kulkenut omassa kotelossaan.
Olen jossain nähnyt muistaakseni myös aika asiallisia paksusta nahasta tehtyjä koteloita, joissa asetta kuljetetaan purettuna.
Ja taitaa osa kuljettaa ihan aselaukussakin.
Moinen tekele tarttui matkaan noin 20e hintaan:
Pätkäpussi
Pussissa oma sisätasku piipulle ja perälle.
Kohtuullisen kompakti paketti ja ehkä aavistuksen helpompi ”kätkeä farmariauton perään”.
Vaan ei tuo ehkä mikään drillingin arvoinen kuljetuslaukku ole . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
metsiemmejormakka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 17:45 Viestin aihe: |
|
|
Itse olen ajatellut rihlalle hommata sellaisen pienen alumiinisen "asesalkun" jossa rihla menisi purettuna ja mahdollisesti fyllinkeihin saisi kiikarillekkin jonkun kolon kairattua. Onko näistä porukalla kokemusta? _________________ "You can´t stop insane people from doing insane things by passing insane laws. That´s INSANE!" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
olba84 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 20:10 Viestin aihe: |
|
|
Lahtinen, mistä moinen laukku löytyy? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Millainen tuo Wildgame on laadullisesti?
Nimittäin törmäsin vastaavan merkkiseen eli Wildgame-nimiseen kopioon Vauden Ripa-repusta. Siinä päti se varoitus :"Varo halpoja kopioita". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 21:53 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on tämmöinen. Siinä tosin asustaa nykyisin SAUERin kipplauf mutta suunnilleen vastaava toimii kolmipiipullekin. Sekään ei kyllä ole taipuvapiippuinen.
http://www.promaakari.fi/KUVAT/Asekotelo01.gif |
|
Takaisin alkuun |
|
|
makuyl Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 22:01 Viestin aihe: |
|
|
Eikö sakuilla ollut joskus kulman taakse ampumiseen tehty ase? Vaikka kaipa sekin oli valmiiksi taivutettu.
Piti tosin kysyä, paljonko tuli hintaa tuolle? _________________ I don't have to be careful, I've got a gun! - Homer Simpson |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.03.2009 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Hieno. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 23.03.2009 23:20 Viestin aihe: |
|
|
makuyl kirjoitti: | Eikö sakuilla ollut joskus kulman taakse ampumiseen tehty ase? Vaikka kaipa sekin oli valmiiksi taivutettu. |
Muistaisin itsekin nähneeni kuvan sellasesta. Onnistuiskohan vanha putkimiehen taivutustekniikka - tuubi täyteen hiekkaa ja polvea vasten _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
makuyl Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2009 00:21 Viestin aihe: |
|
|
Siinä oli tähtäykseenkin peili mutta taitaa mennä vähän aiheen ohi http://www.iwm.org.uk/upload/img_400/mp44.jpg _________________ I don't have to be careful, I've got a gun! - Homer Simpson |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LÄJÄ Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Elo 2008 Viestejä: 297 Paikkakunta: Rekkajonojen maa
|
Lähetetty: 24.03.2009 02:21 Viestin aihe: |
|
|
Israelilaisillakin oli mutkapyssy.
MilTecin pätkäpussi on aika hyvä ainakin rihlalle, kiikarinkin kanssa.
Kannataa tsekata. Saa mm. VarusteLekalta.
(ei, en ole Lekalla duunissa )
LÄJÄ _________________ "kun kaikki muut olivat pessimistejä, minä olin ainoa onanisti" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fox66 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2009 08:47 Viestin aihe: |
|
|
Tuo Foxin mainitsema Ital. laukku on hieno, tosin hintaakin on. Rakenne tamme ja nahkaa.
Foxin kantolaukun hihnan kiinnitykseen käyttäisin jotain muuta kuin metalli/metalli solkea. Helinästä ja kitinästä menee vähitellen hermot.
Tässä yksi laukku:
_________________ Villilä, ei-kesitetyllä meänkielelä joka päivä, ympäri vuen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 24.03.2009 09:12 Viestin aihe: |
|
|
olba84 kirjoitti: | Lahtinen, mistä moinen laukku löytyy? |
Ostin Ideaparkin Budget sportista.
veetee kirjoitti: | Millainen tuo Wildgame on laadullisesti?
|
Markalla saa markan tavaran-laatua. Vetoketjun kesto on ehkä suurin arvoitus. Samoin kantohihnan kiinnikkeet saa kyllä miesvoimin ompeleistaan revittyä irti, jos haluaa. Pehmuste puristelemalla arvioituna jotain vaahtomuovia tms. --> Kastuttuaan vaatinee erittäin pitkän kuivumisajan, jota tosin auttaa se, että pussi aukeaa kokonaan.
metsiemmejormakka kirjoitti: | Itse olen ajatellut rihlalle hommata sellaisen pienen alumiinisen "asesalkun" jossa rihla menisi purettuna ja mahdollisesti fyllinkeihin saisi kiikarillekkin jonkun kolon kairattua. Onko näistä porukalla kokemusta? |
Olen itse miettinyt samaa, kunhan löytyisi sopivilla ulkomitoilla oleva salkku, jossa on asialliset salvat. Ja tietysti halavalla. Sisuskalut voisikin sitten tuunailla itse, tyyliin ”ulkonäöstä viis, kunhan toiminnallisuus täyttyy.” |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perisofeus Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2009 09:18 Viestin aihe: |
|
|
Lahtinen kirjoitti: | Olen itse miettinyt samaa, kunhan löytyisi sopivilla ulkomitoilla oleva salkku, jossa on asialliset salvat. Ja tietysti halavalla. Sisuskalut voisikin sitten tuunailla itse, tyyliin ”ulkonäöstä viis, kunhan toiminnallisuus täyttyy.” |
Kodinkoneliikkestä tms. takapihankasoista voi löytyä hyvää munakennosolumuovia, josta voi leikata pehmusteet. Salkkuja on halpakaupat ja Bauhausin hyllyt pullollaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|