Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
RovaniemiHunter Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 28.11.2004 00:47 Viestin aihe: |
|
|
Kokeilkaapa jotain aliäänistä reikäpäätä. Veikkaan, että loukku saattaa selvitä vähin vaurioin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
santeri ***
|
Lähetetty: 28.11.2004 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Ainakin Winchester lataa ällärrälle paukkuja pienillä hauleilla, niillä on kätevä lopettaa elukka loukkuun.
Aika tyyriitä ovat, muttei niitä nyt kai kukaan satoja vuodessa tarvikaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sauernisti Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 404 Paikkakunta: Lounais-Suomi
|
Lähetetty: 28.11.2004 18:55 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on aski jotain isoisän hamstraamia SK:n valmistamia, alkujaan jo aliäänisiä patruunoita, todella lauhtuneita!! Ei varmasti tulee loukkuun reikää ja tappaa kuin pakasta vedetyt kun päähän pätkäyttää. Jostain syystä tosin repivät pahasti, joten en käytä niihin, joista karvat olisi syytä ottaa vielä tallelle. _________________ Piú avanti da sempre |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 01.12.2004 06:28 Viestin aihe: |
|
|
Pistoolia vielä parempi vaihtoehto loukkuaseeksi on revolveri. Ei lennä hylsyt loukun viereen haisemaan, joista ainakin kettu on aika tarkka. Ja muutenkin on parempi tapa laittaa hylsyt taskuun ja kotona roskiin, kuin jättää luontoon vaikkei 22:sen hylsy iso olekaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
M.Jussila Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.12.2004 18:55 Viestin aihe: |
|
|
Millä tavalla olette lopettaneet elävältä pyytävään loukkuun jääneet kärpät? Piekkarilla kun ampuu niin pölähtää komeasti läpi elukasta ja tekee vielä ison reiän kaupan päälle loukkuun.
Viimeinen muokkaaja, M.Jussila pvm 08.12.2004 18:36, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Antti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.12.2004 10:12 Viestin aihe: |
|
|
.22 haulipaukku läheltä ammuttuna vois olla hyvä ratkaisu. Onko kukaan kokeillut?
Itse olen ampunut moisilla joskus 5 metrin päästä kaljatölkkiin ja luulisi sillä minkin tokenevan, kun puolesta metristä päähän pläjäyttää. Oluttölkistä menee nuo tuhkahaulitkin läpi komiasti vielä 5 metrin päästä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mettästäjä89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2005 10:28 Viestin aihe: |
|
|
niin tai sitte .22 flobert eli penniläinen on kanssa hyvä vaihtoehto minkille ja näädälle, kun päähän ampuu niin varmaan on henki pois ja ei mene loukku rikki.. _________________ Suuri metsämies...
- Ja !&%¤#!!!! Täys amatööri!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mäykkynen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.03.2005 13:15 Viestin aihe: |
|
|
tehkää semmoisia loukkuja joista saa päädyn auki ja valmistakaa verkosta erikseen "lopetus tila" eli kun minkki on loukussa avaatte päädyn ja minkki luulee et se pääsee pois menee verkosta tehtyyn tilaan ja helppo lopettaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Recce Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.03.2005 17:02 Viestin aihe: |
|
|
Antti kirjoitti: | .22 haulipaukku läheltä ammuttuna vois olla hyvä ratkaisu. Onko kukaan kokeillut?
Itse olen ampunut moisilla joskus 5 metrin päästä kaljatölkkiin ja luulisi sillä minkin tokenevan, kun puolesta metristä päähän pläjäyttää. Oluttölkistä menee nuo tuhkahaulitkin läpi komiasti vielä 5 metrin päästä. |
Itse lopetan lähes kaikki loukkuun menneet eläimet 22. pistolilla(muutaman 357:n reukulla) haulipaukkua käyttäen. Supikoiranpenikatkin kuolevat kyllä, kun ampuu tarpeeksi läheltä, mutta olen varmistanut kuoleman ampumalla tavallisella paukulla sen jälkeen kun eläin on ulkona loukusta. Aikuisiin supikoiriin olen sitten käyttänyt normaalia 22. panosta. Hintaa haulipanoksilla on noin kympin loota. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.03.2005 17:13 Viestin aihe: |
|
|
Entäs sitte nämä nykyiset .17 kaliiperiset hornadyt tai mitä ne nyt olikaan. Tepsiikö, ovatko liian nopeita |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 21.03.2005 20:06 Viestin aihe: |
|
|
Nii eikö se Igor vois käyttää sitä kolomenollakasiaan loukkuun jääneellekkin? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
MustaRuuti Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Maa 2004 Viestejä: 722 Paikkakunta: Merikarvia/Pori
|
Lähetetty: 27.03.2005 13:22 Viestin aihe: |
|
|
ite antaisin minkille piekkarin haulipaukkua taikka sitten penniläistä.
supille ja ketulle puolipitkää paukkua.
onhan tietenkin noita "kovan luokan eräjorman" vaihtoehtojakin että juoksee kiinni ja taittaa niskat. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.03.2005 13:30 Viestin aihe: |
|
|
Miten ois kuulkaas semmonen erillinen giljotiiniosasto loukun päähän? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|