Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Solifer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.05.2009 18:10 Viestin aihe: FAC HW97K vai FAC TX200 MKIII ? |
|
|
Ilmeisesti yksi jousitoiminen laitos pitäisi vielä laittaa kaliperissa 4,5mm.
Tarkoitus ampua lähinnä tarkkuutta optiikan kera jonnekin 30m saakka. Täystehoinen (FAC) on tarkoitus hankkia Suomesta. Tukki pitää sopia vasenkätiselle.
Edelläolevilla oletuksilla kumpaa suositellaan ? Itse olen kallistumassa TX200 MkIII:n suuntaan vaikka se on vähän kalliimpi kuin HW97K Suomessa.
Aivan suurinta tehoa ei nyt haeta koska Diana 52:ni on tehokkaampi kuin kumpikaan mainituista. Integroitu vaimennin kiinnostaa mutta sellainenhan löytyy kummastakin.
Mielipiteitä ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tunajussi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.05.2009 22:31 Viestin aihe: |
|
|
Minoon sitä mieltä, että kumpikin on oiva valinta. Tarkkuuden kannalta on vaikea mennä sanomaan paremmuutta, toki foorumilla paremmat kasat ovat HW:n eduksi.
AA on komeampi kattella ja turvallisempi latailla erillisen latausvarmistimen takia.
Melkein sanoisin valinnan olevan makuasia, se mikä kättä ja silmää enemmän miellyttää, niin ota se. _________________ http://s246.photobucket.com/home/Tunajussi/allalbums |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Skanneri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.05.2009 22:33 Viestin aihe: |
|
|
Air Armsista ei ole kokemusta, mutta omistan HW97k:n ja olen ollut todella tyytyväinen aseeseen. Ase istuu käteen kuin lapanen, on riittävän painava eikä hötky käsissä, tuntuma on todella hyvä. Vaikka harjoittelenkin ahkerasti, on pyssy vielä kauan ampujaansa tarkempi. JSB:n Exact-pateilla todella ihana ammuttava. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuhaH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.05.2009 23:15 Viestin aihe: |
|
|
Tunajussi kirjoitti: | Minoon sitä mieltä, että kumpikin on oiva valinta. Tarkkuuden kannalta on vaikea mennä sanomaan paremmuutta, toki foorumilla paremmat kasat ovat HW:n eduksi.
AA on komeampi kattella ja turvallisempi latailla erillisen latausvarmistimen takia.
Melkein sanoisin valinnan olevan makuasia, se mikä kättä ja silmää enemmän miellyttää, niin ota se. |
HW:n paremmat tulokset saattavat johtua siitä, että eräs nimeltä mainitsematon taitava penkkiampuja on tainnut ampua HW:llä, mutta ei AA:lla. Tämä oli ihan vain muistikuvaa.
Itse ottaisin Prosportin ja mahdollisesti vielä mopotehoisena. _________________ Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaise! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Landor Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.05.2009 23:32 Viestin aihe: |
|
|
Minun päähäni on nettiselailusta jäänyt hieman sellainen tuntuma, että suoraan laatikosta Tx200 olisi viimeistellympi ja hieman tarkempikin. Mutta kun HW97k saa sisälleen V-Mach kitin niin sen käynti paranee merkittävästi ja menee tarkkuudessa TX200:n ohi. TX200:n tarkkuus ei paljonkaan V-Mach kitistä parane.
Itelläni on TX200, testiä olen tehnyt FAC ja brittisisälmyksillä, mitään V-Mach juttuja en ole itse testannut. Brittitehoiseen jouseen olen mieltynyt:
- tarkempi
- kevyempi virittää
- muutenkin säyseämpi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 31.05.2009 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Jos tosiaan on tarkoitus ampua vain 30 metriin, riittää brittitehoinen kevyesti. Lisäksi hyvin miellyttävä ampua. Paljoa en ole pahviin ehtinyt ampua mutta jos ei perän takana pahasti hölmöile niin 20 millin kasan ampuu 10 laakilla vapaaltä kädeltä. 50 metriin metallisiluettiin ammuttaessa luoti sirpaloituu täysin ja piekkarille tehdyt kuvat kaatuu kevyesti. Vaan saahan noihin jousia maailmalta minkälaisia vaan haluaa pienellä rahalla. Kokeilu FAC/britti ei maksa paljoa.
Suomesta tilaamista kannattaa harkita, sillä esim. Saksasta saa HW:n alle 300 eskon. Siihen tuuninkisatsi enlannista ja se on sitten siinä. Tilaaminen saksasta onnistui kevyesti ihan Korkeajännityksen kieliopilla. Säästyneillä rahoilla saa tuuninkisatsin ja muutaman rasian hyviä kuulia.
HW:ssä ei välttämättä tule mitään hiluja vaimentimen sisällä. Tukki on poskipakkaa lukuunottamatta symmetrinen ja sopii hyvin vasurillekin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|