OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nokia 5800+MUUT kännyt. Miten suojaatte ?
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
odottaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Huh 2008
Viestejä: 319

LähetäLähetetty: 22.08.2009 08:31    Viestin aihe: Nokia 5800+MUUT kännyt. Miten suojaatte ? Vastaa lainaamalla viestiä

Ilmeisesti Nokia 5800 ei taida tulla mukana enään suojakoteloa, joten oletteko hankkineet kännyköidenne "suojaksi" erikseen ostettavaa suojakalvoa näytölle tai/ja suojakoteloa kännykälle tai miten pyritte suojaamaan kännykkäänne ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
M.M
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 28 Hei 2009
Viestejä: 96

LähetäLähetetty: 22.08.2009 09:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on mehtuupuhelimessa n73 ja n97 kummassakin krusellin nahkaiset suojalaukut,niilla on elinikäinen takuu,tyytyvainen olen ollut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Heska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1578

LähetäLähetetty: 22.08.2009 10:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten nuo Krusellin suojat kestää/pitää vettä? Aquapac ainakin on täysin vedenpitävä, ja niiltä löytyy myös käsivarteen kiinitettäviä malleja, jos kaipaa handsfree navigointia. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Weatherby
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2009
Viestejä: 1587
Paikkakunta: Länsi-uusimaa

LähetäLähetetty: 22.08.2009 10:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itselläni kanssa Krusellin kotelo, ei kyllä suojaa vedeltä mutta muuten kestävä vehje. Joskus vuosia sitten omistin myös vedenpitävän kotelon, se tosin oli käytettävyydeltään sitä luokkaa ettei sitä koskaan tullut käytettyä. Itse olen ratkaissut ongelman ostamalla Samsungin vedenpitävän puhelimen metsävehkeeksi, hintaa kertyy satasen verran ja ei voi muuta kuin suositella. Eihän siinä ole mitään hienouksia (sähköpostia, nettiä tai navia niinkuin arkipuhelimessa) mutta puhekäytössä akunkesto hakkaa Nokian 3G puhelimen 10-0.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hek-a
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Elo 2006
Viestejä: 588
Paikkakunta: Taikayön tienoo...

LähetäLähetetty: 22.08.2009 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kännykkä minigrip pussiin, kovalla kelillä kahteen. Ei oo elinikäistä takuuta, mutta hinta melko edullinen ja puhelimen käytettävyys pussin läpi paljon parempi kuin varsinaisesti tarkoitukseen suunnitelluissa koteloissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
valmet 412s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 16968
Paikkakunta: pohjois-stakunta

LähetäLähetetty: 22.08.2009 16:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulla n73 näytössä invisible shield-kalvo. täysin naarmuuntumaton pain vuoden käytön jälkeen.

-krusellin pussi hyllyssä pölyttymässä samanaikaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Paramedio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2009
Viestejä: 152
Paikkakunta: Kainuu

LähetäLähetetty: 22.08.2009 16:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hek-a kirjoitti:
Kännykkä minigrip pussiin, kovalla kelillä kahteen. Ei oo elinikäistä takuuta, mutta hinta melko edullinen ja puhelimen käytettävyys pussin läpi paljon parempi kuin varsinaisesti tarkoitukseen suunnitelluissa koteloissa.


Itse käytän myös minigrippiä. Edullinen ja luotettava Smile
Olen ajatellut laittaa myös tuon suojakalvon tuolle näytölle niin ei naarmuuntuisi...
_________________
"Sweat saves blood."
-Erwin Rommel-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Woodcock
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Elo 2009
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 22.08.2009 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse käytän 5800 mallissa yleensä krusellin koteloa, istuu hyvin ja on kaikin puolin toimiva. Sitten kun lähden järvelle tai kosteammalla kelillä maastoon niin otan tuon aquapac:in käyttöön. Se on pelittänyt muuten hyvin, mutta 5800 mallin näppäinlukon liukukytkintä ei saa käytettyä sen pussin kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jokamies
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 889
Paikkakunta: Kittilä/RoiTownKommuuni

LähetäLähetetty: 25.08.2009 20:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään testailin muutamaa puhelimen suojapussia.


Luuripussi, Patentti FI 7222. Ainakin ensitestien jälkeen vaikutti vedenpitävältä.



Kuvan ottaminen pussin läpi onnistuu periaatteessa, mutta tulos on hieman sumuinen. Smile



Toinen aukaisukerta ja pussin reuna repesi, se siitä laadusta.



Tässä soneran näkemys.



Triplavarmistus...
_________________
"Maapallo on jännä paikka, mutta ihmiset laskee kokonaisarvosanaa."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5987

LähetäLähetetty: 25.08.2009 20:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ortlieb.
Ollut jo muutamia vuosia. Yksinkertainen, toimii ja kestää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Heska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1578

LähetäLähetetty: 25.08.2009 20:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollut Haglöfs Watatait sarjan kännykkäpussi useamman vuoden käytössä. Nykyinen malli on näköjään hieman muuttunut, väri mukaanlukien.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
perisofeus
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Lok 2006
Viestejä: 6147
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 26.08.2009 07:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puhelin on ollut aina etutaskussa ja jos sataa niin povitaskussa. Koskaan ei ole laitettu pussiin, paitsi kanoottiretkellä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Challe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Mar 2008
Viestejä: 161
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

LähetäLähetetty: 26.08.2009 07:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaks kertaa oon kanssa puhelimen laittanu pussiin, ensimmäisen ja viimeisen. Onhan toi N78 ollu toisinaan hyvinkin kostean näköinen mutta aina se vaan pelittää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
duster
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Hel 2005
Viestejä: 641

LähetäLähetetty: 26.08.2009 09:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli mulla ainakin 5800:n mukaan suojakotelo. Semmonen kova muovinen kotelo, minne se puhelin pujotetaan. Suojaa hyvin näytön, mutta ei se kosteudelta suojaa. Alussa ihmettelin että miten tuota nyt oppii käyttämään, mutta nykyään puhelin sujahtaa koteloon ihan huomaamatta. Metällä ollessa pidän povitaskussa, tai jos on tiedossa että sataa paljon, niin minigrippi tai ihan tavallinen pakastepussi...
Näytön suojakalvo olis ollut hyvä olla alusta asti, mutta en tiennyt mistä niitä saa. Ei tuo nyt älyttömän pahassa kunnossa ole kuitenkaan
_________________
Gsp
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Woodcock
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Elo 2009
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 26.08.2009 09:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

duster kirjoitti:
Tuli mulla ainakin 5800:n mukaan suojakotelo. Semmonen kova muovinen kotelo, minne se puhelin pujotetaan. Suojaa hyvin näytön, mutta ei se kosteudelta suojaa. Alussa ihmettelin että miten tuota nyt oppii käyttämään, mutta nykyään puhelin sujahtaa koteloon ihan huomaamatta. Metällä ollessa pidän povitaskussa, tai jos on tiedossa että sataa paljon, niin minigrippi tai ihan tavallinen pakastepussi...
Näytön suojakalvo olis ollut hyvä olla alusta asti, mutta en tiennyt mistä niitä saa. Ei tuo nyt älyttömän pahassa kunnossa ole kuitenkaan


Ite tilasin netistä noita rinco:n näytön suojakalvoja. Meni helposti paikalleen ja on ollut käytössä toimiva ratkaisu. Ei haittaa mitenkään puhelimen käyttöä ja näyttö pysyy kunnossa. KLC:ltä muistaakseni tilasin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com