Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vanha Pieru Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.03.2009 08:55 Viestin aihe: Colorado "kaatuu" |
|
|
Onkos kukaan törmännyt moiseen?
Laite pelittää aivan ok. mutta jonkun epämääräisen ajan kuluttua jymähtää totaalisesti, siis mikään toiminto ei toimi. Patteri irti, uusi käynnistys ja taas mennään.
Viime syksyn hanhireissulla ei ilmennyt moista. Nyt kun kaivoin vehkeen naftaliinistä ja aloin kuljettaa mukana lenkeillä + viikonlopun pilkkireissulla, niin näin toimi. Muistaakseni teki samaa jonkun kerran jo syksyn hirvijahdissa.
Voisiko johtua kortista (4 GB mini)? Karttoja taitaa olla puolen tusinaa ladattuna.
Garmin Suomi Oy:n mukaa laitteeseen on turha asentaa yli 2Gigan korttia.
Alla vastaus kun kysyin millaista korttia kannattaa käyttää:
Laite tukee perus SD-korttia 2 GB asti. Suurempiakin kortteja voi käyttää mutta niistä ei ole hyötyä koska kartta-aineiston tallennukseen voi käyttää vain 2 GB karttamuistia. Ylimääräinen muisti voidaan suuremmissa korteissa käyttää jälkien ja reittipistetietojen tallennukseen mutta parhaiten laite toimii siis ihan perus SD-kortilla 2 GB asti.
TERVEISIN
Garmin Suomi Oy
Seisaketie 3 B
08680 LOHJA
Tel: +358 19 311 001
Fax: +358 19 331 010
navcor@navcor.fi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fox66 Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
fox66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.03.2009 18:26 Viestin aihe: |
|
|
Noh, rohkea rokan syö...päivitin oman Oregonin. Kyllähän toi laite vielä syttyi tulille.
Ainakin laitteen ilmoittama tarkkuus parantui entisestä 8-12 m:stä 2-3 m:iin.
Saas nähdä miten vakaa tuo beta-versio sitten on. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vanha Pieru Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.03.2009 20:43 Viestin aihe: |
|
|
Itse itselleni vastaten.
Vika taisi olla kortissa. Yritin kopioida kortin tiedot toiselle ja kone ei tunnistanut koko korttia.
Vaihdoin laitteen mukana tulleen1 GB:n mikrokortin ja pelittää kuin ennenkin.
Päivitin kyllä myös ohjelmiston, mutta en usko sen olleen ongelma.
Kiitos fox66 tuosta vinkistä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eupa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2009 12:42 Viestin aihe: |
|
|
Morjesta
Nyt polttelee kepsin osto ja isosti . Tämä colorado vaikuttais ainakin nettiselailujen perusteella parhaalta vaihtoehdolta. Käyttö olisi pääasiassa retkeily, metästys ja pyöräily. Paikallisessa liikkeessä ei ollut kuin oregonia kokeiltavana ja hintakin oli suolainen joten unohdetaan se.
Nyt kuitenkin näyttäisi brittien Amazonissa olevan tämä Colorado 300 hintaan 217 puntaa. Onkohan noissa englannista tilatuissa vehkeissä suomenkieliset valikot? Uskaltaiskohan tuolta amatsoonista laittaa tilauksen vetämään, onko muilla kokemuksia?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ceskari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2009 12:45 Viestin aihe: |
|
|
Omani on USA:sta hankittu ja suomen kieli löytyi siitä helposti.
Ceskari _________________ --- Internet tekee kaikista asiantuntijoita... --- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
eupa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.10.2009 16:39 Viestin aihe: |
|
|
Elan:
Muistatko mitä postikulut olivat?. Koetin äsken tilata tuoltam, mutta checkout vaiheessa laskelmassa luki, että postikulut ovat 64puntaa..TÄh |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eupa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2009 10:08 Viestin aihe: |
|
|
Itse itselleni vastaten. On alkanut tuo enklannista tilaaminen arvelluttamaan korkeiden postikulujen vuoksi. Hintaeroksi jäisi n.50€ ja lisäksi takuuasiat mutkistuisiva huomattavasti.
Nyt näyttäisi paikallinen kivijalkaliike myyvän OREGON 200 -mallia hintaan 249€. Olisi jo kohtuu halpa. Eikös tämä nyt suurin piirtein ole samantasoinen vehje, paitsi että sähköinen kompassi ja korkeusmittaus puuttuu +kosketusnäyttö?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2009 15:39 Viestin aihe: |
|
|
ainakaan minä en ole tarvinnut tuota korkeushässäkkä missään omistamassani gepseissä ehkä sitä ammattiasioissa tarvitaan.Toi kompanssin kalibrointi on aika helvetin ärsyttävää,en tiedä jotuuko kun olen sen joutunut aina tekemään Talvivaaran nikkeli kaivoksen läheisyydessä. Ei koskaan osaa kääntyä oikealla nopeudella.Jotenkin tuntuu että tämä "uusi " sähköinen kompassi on aika altis häiriöille tämä on todellakin oma epäilykseni ,asian saa oikaista!Minulla on kylläkin 60cxx malli.By the way:Onko tuossa mallissa näppäinlukkoa?Jos on niin voisi harkita hankintaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eupa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2009 16:15 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä pitäis tossa oregonissa olevan näppäinlukko |
|
Takaisin alkuun |
|
|
astalo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2009 17:55 Viestin aihe: |
|
|
Se on kyllä tärkeä ominaisuus.Olen kyllä ihmetellyt sen puutetta.Sivut vaihtuvat väkisin taskussa kun nappulat törröttävät somasti esillä kuin kiimaisen tytön nännit.Huono ominaisuus vaikka kyllä mä tykkään kiimaisen tytön nänneistä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|