Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2009 16:35 Viestin aihe: |
|
|
JyryX kirjoitti: | vanahat äijän käppyrät jotka luulee hallittevansa koko seuran hirvitoimintaa ja näin ollen hankaloittaen muiden pyytäjien toimintaa!!! eivätkä usko mitään mitä niille sanotaan ja tekevät mitä saattuu aiheuttaen päänvaivaa porukan sekä metsästyksen johtajille, sanokaa joku keino millä nuo puolikuurot, sokeat vouhottajat saadaan pois porukasta mahdollisimman helposti!! |
Kannattaa vetää syvään henkeä muutama kerta ja ajatella veronpalautuksia, vaimon/tyttöystävän tus*** tai jotain muuta positiivista. Sen jälkeen voi sitten laskea, kuinka monta vuotta kuluu, kun itse on "puolikuuro sokea vouhottaja". Oireet nimittäin ovat aika tavalla sen suuntaiset. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2009 16:52 Viestin aihe: |
|
|
Elan kirjoitti: | JyryX kirjoitti: | vanahat äijän käppyrät jotka luulee hallittevansa koko seuran hirvitoimintaa ja näin ollen hankaloittaen muiden pyytäjien toimintaa!!! eivätkä usko mitään mitä niille sanotaan ja tekevät mitä saattuu aiheuttaen päänvaivaa porukan sekä metsästyksen johtajille, sanokaa joku keino millä nuo puolikuurot, sokeat vouhottajat saadaan pois porukasta mahdollisimman helposti!! |
Kannattaa vetää syvään henkeä muutama kerta ja ajatella veronpalautuksia, vaimon/tyttöystävän tus*** tai jotain muuta positiivista. Sen jälkeen voi sitten laskea, kuinka monta vuotta kuluu, kun itse on "puolikuuro sokea vouhottaja". Oireet nimittäin ovat aika tavalla sen suuntaiset. |
10+ _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mauno mato Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2009 19:02 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | Ette kai mauno mato kuitenkaan voi toisin passeja tehdä kuin mitä johtaja määrää Kuulostaa melko vaaralliselta jos kaikki vaan menee niinku parhaaksi näkee. En nyt tarkoita et se jeppe tekee mitenkään järkevästi, ymmärrän hyvin sun tilanteen. Ei vaan tuppaa noi passit oikeen pysymään hanskassa kun niitä rupeaa useampi sumplimaan...
|
Passiin mennään minne määrätään ja pysytään siellä!
Paitsi tuo jeppe! Ekas menee passin sinne minne pitääkin, mutta liikkuu varsin nopeasti autolla (ilmoittamatta tietenkään kelleen) jos veljen koira sattuu haukkumaan jossain päin aluetta! Radioista ei ole apua, koska he puhuvat keskenään kännykällä ja laittavat VHF:n kiinni. Toisethan saatavat tietää mitä he tekevät!
Vuodatustahan tämä on, mutta porukan mitta on täysi! Ensivuonna uudet kuviot! _________________ Minä juon ja pissaaan, muut saa selittää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 03.11.2009 21:59 Viestin aihe: |
|
|
tuommoiset pitäis laittaa yöksi selliin kaksi metrisen homoneekerin kanssa... saattais muuten tepsiä tuohon JyryX:n ongelmaankin _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JyryX Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.11.2009 23:04 Viestin aihe: |
|
|
siinä tarvittas jo jeesus teippiä ettei miehet vaan ratkeais |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fc3199 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2009 07:40 Viestin aihe: |
|
|
Se on tuo "lennosta" passittaminen sellainen laji jossa onnistumisprosentti tuppaa jäämää pieneksi, hirvellä on kaikki edut puolellaan silloin, kun sekä ukot, että elukat ovat liikkeellä.
Yhden tai kaksi ukkoa voi yrittää nakata autolla eteen jos elukat pääsevät ketjusta läpi, mutta kokonaisen passiketjun siirto vaatii ukkojen keräämisen yhteen nippuun ja sen jälkeen siirtymisen uuteen paikkaan. Tähän touhuun kuluu sen enemmän aikaa mitä pidemmän kävelynmatkan takana kauimmiset ovat ja kuinka paljon väkeä täytyy siirtää. Passiketjusta karkon saanut hirvi on yleensä siinä vaiheessa jo niin kaukana, ettei sen tavoittamiseksi ole enää mitään tehtävissä, näin ainakin pienehköillä alueilla.
Meillä eteen yritetään nakata joku auton lähellä oleva, mutta yleensä huonolla menestyksellä.
Tavallisesti nämä yritykset menevät huumorin puolelle.
Tietenkään porukan sisällä toimiva porukka ei ole mukava, mutta vetäkää ne passit arvalla niin sattunee se tuolle velipojallekin joskus sellainen passipaikka josta ei niin vain autolle lähdetäkään. Ei kait hän sentään ketjun välistä lähde ja jätä sille kohtaa reikää, ainakin silloin näette, että nyt ukko lähti ja voitte kysäistä radiolla, jotta minne sinä menet kun meillä toisilla ei ole mitään tietoa siirtymisestä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2009 11:45 Viestin aihe: |
|
|
Mun mielestä tuossa mauno madon tapauksessa on rikottu niin kovasti seuran jäsenten luottamusta, et tuossa vois jo kutsua kesken kaudenkin ylimääräisen kokouksen koolle. Ja äänestää porukalla jatkosta Meinaan ei mun mielestä hirvijahdissa mikään tyrannius toimi!! Johtajalla pitää tietysti olla auktoriteetti ja käskyjä pitää noudattaa, mut kyllä johtajan pitää silti nauttia alaistensa luottamusta... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mauno mato Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2009 21:41 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | Mun mielestä tuossa mauno madon tapauksessa on rikottu niin kovasti seuran jäsenten luottamusta, et tuossa vois jo kutsua kesken kaudenkin ylimääräisen kokouksen koolle. Ja äänestää porukalla jatkosta Meinaan ei mun mielestä hirvijahdissa mikään tyrannius toimi!! Johtajalla pitää tietysti olla auktoriteetti ja käskyjä pitää noudattaa, mut kyllä johtajan pitää silti nauttia alaistensa luottamusta... |
Jahti oli tältä syksyltä ja jatkuu ensivuonna, mutta EI samalla tavalla. Tässä jeppe uunotti Päävoutia. Päävouti arvannut miten käy, nyt tietää! _________________ Minä juon ja pissaaan, muut saa selittää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jeppe Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.11.2009 22:43 Viestin aihe: |
|
|
Tämä kirjoituksessa esiintyvä hieman kyseenalaisesti käyttäytyvä jeppe on kyllä eri kaveri kuin tänne harvakseltaan kirjoittava Jeppe..... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mauno mato Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2009 23:16 Viestin aihe: |
|
|
jeppe kirjoitti: | Tämä kirjoituksessa esiintyvä hieman kyseenalaisesti käyttäytyvä jeppe on kyllä eri kaveri kuin tänne harvakseltaan kirjoittava Jeppe..... |
Varmasti on eri henkilöstä kyse!
Anteeksi, jos olen aiheuttanut foorumin jepelle mielipahaa. _________________ Minä juon ja pissaaan, muut saa selittää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2009 00:59 Viestin aihe: |
|
|
JyryX kirjoitti: | odottavan aika on välillä vaan niin pirun pitkä optimikko! mut yritetään repiä nuista äijistä huumoria ja antaa niiden koheltaa menemään! |
Ja kun aikaa kuluu, niin on nuorempi sukupolvi repimässä meistä huumoria. Tuskin me sen viisaampia ollaan, että älytään ajoissa lopettaa, vaikka nyt siltä tuntuu, vai mitä. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2009 09:37 Viestin aihe: |
|
|
optimikko kirjoitti: | tuommoiset pitäis laittaa yöksi selliin kaksi metrisen homoneekerin kanssa... saattais muuten tepsiä tuohon JyryX:n ongelmaankin |
Tarkoitat ilmeisesti Jyrylle itselleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 05.11.2009 11:38 Viestin aihe: |
|
|
ai että mun kans samaan selliin? _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pekkis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2009 13:40 Viestin aihe: |
|
|
optimikko kirjoitti: | ai että mun kans samaan selliin? |
Ai en tiennytkään et sää oot 2 metriä pitkä |
|