Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Harmahtava Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 942
|
Lähetetty: 14.12.2009 13:20 Viestin aihe: |
|
|
Miten on nollautuuko laskuri kun livellä seuranta?
Olin tuomarina ja koiramiehellä oli Trackeri sitä siinä seurailin ja kiinnitin huomiota tuohon laskuriin joka raksutteli aina yli 8min vaikka paikannus oli 10s välillä..
koiramies sano,ettei nollaudu vaan viestit tulee livellä 10s välein..
Toki sitä se ei tehnyt kun jouduttiin tekstiviesteillä paikantamaan iltapäivästä, vaikka luki ,että live tilattu onnistuneesti.. _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tonsiliitti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 04 Jou 2009 Viestejä: 77
|
Lähetetty: 14.12.2009 15:38 Viestin aihe: |
|
|
se ei edes aloita seurantaa vaan paikantaa viestillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tonsiliitti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 04 Jou 2009 Viestejä: 77
|
Lähetetty: 14.12.2009 16:29 Viestin aihe: |
|
|
Eli siis ilmoitti että koira on rekisteröity onnistuneesti livepalveluun ja liveikoni on vihreä koiran "kohteen" valikossa. Kuitenkin käynnitettäessä liveseurantaa ilmoittaa että koira ei ole YHDISTETTY livepalveluun. Eli ongelma kielii minusta yhteysongelmasta pannan puolelta. Nyt olisi Hlohen kommentit kultaakin kalliimpia
Lieneekö paikalla niin huono GSM kenttä ettei gprs yhteys onnistu vai mikä mättää? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Alces Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 686 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 14.12.2009 16:43 Viestin aihe: |
|
|
Harmahtava kirjoitti: | Miten on nollautuuko laskuri kun livellä seuranta?
Olin tuomarina ja koiramiehellä oli Trackeri sitä siinä seurailin ja kiinnitin huomiota tuohon laskuriin joka raksutteli aina yli 8min vaikka paikannus oli 10s välillä..
koiramies sano,ettei nollaudu vaan viestit tulee livellä 10s välein..
Toki sitä se ei tehnyt kun jouduttiin tekstiviesteillä paikantamaan iltapäivästä, vaikka luki ,että live tilattu onnistuneesti.. |
Käsittääkseni tuo aika on yhteydessä kännykän omaan aikaan että jos se heittää jonkun verran niin sitten tuo aika ei oo koskaan nollilla. Mulla oli tuos omas muistaakseni joku automaattinen ajan päivitys pois niin oli monesti n.1min aika siinä päivityksessä mutta kun laitoin kännykän ajan kuntoon niin alkoi olemaan nollilla se päivitysaikakin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
hlohi Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Huh 2004 Viestejä: 651 Paikkakunta: Haukipudas
|
Lähetetty: 14.12.2009 18:02 Viestin aihe: Re: Live |
|
|
Tonsiliitti kirjoitti: | Kaveri eilen panikoi liven kanssa ja menin paikalle säätämään.
Myyjäliike oli asentanut asetukset ja esimerkiksi pannan puhelin numero oli muodossa +0400123XXX. Poistin koiran liverekisteröinnin ja tein sen uudestaan. Laitoin myös puhelin numeron pannasta muotoon +358400123XXX joka lienee parempi vaihtoehto
Kerros hlohi että miten paljon noita myyjiä koulutetaan..? Myydään kaverille yli tonnin laitteet koiran kaulalle ja sitten tehdään tuollaista jälkeä asennuksissa?
Myyjänä toimi savonlinnan Tracker Storen tracker spesialisti
Itse ostin laitteet viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen koska toimii ainakin paremmin kuin halpisversiot joita kokeilin aikaisemmin, mutta silti ihmetyttää tuo että ollaan aika retuperällä myyjäliikkeissäkin!!!
Aitten asennuksen jälkeen puhelin ilmoitti että koira on rekisteröity livepalveluun.
Kun käynnistätä puhelimen ja tracker hunterin niin se kertoo että kohde koira tilattiin onnistuneesti vai miten se oli sanatarkalleen. Koetat livepaikannusta niin sanoo ettei koira ole yhteydessä livepalveluun??
Ei tullut muuta mieleen kuin että pannan simkortilla ei liene kaikki data asetukset kohdillansa? |
Laitoinkin sinulle jo yksityisviestiä yksityisviestillä tekemääsi kyselyyn.
Kuvaamasi perusteella panta voi olla rikki.
Mitä tulee tuohon myyjäliikkeiden koulutukseen, niin heille kyllä järjestetään koulutuspäiviä säännöllisesti. Ohjeissa kerrotaan toki, että esim numero on laitettava kansainvälisessä muodossa, jopa esimerkin voimin.
Jos myyjän toimintaan ei ole tyytyväinen, niin siitä kannattaa ilman muuta reklamoida myyjäliikkeeseen. Kirjallisella palautteella he voivat keskittyä parantamaan omaa toimintaansa ja tästä hyötyy sekä asiakas että myyjä.
Koska asennus vaatii kuitenkin tarkkuutta, esim puhelinnumerot on syötettävä oikein jne. ja toisaalta myyntityössä jossa tulee sivustahäiriöitä tarkkaavaisuus saattaa herpaantua, olemme luoneet uuden laisen paketin. Tracker EASY, jossa kaikki on täysin toimintavalmiiksi asetettuna jo myyjälle tullessa. Eli puhelimineen, puhelinnumeroineen päivineen. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
hlohi Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Huh 2004 Viestejä: 651 Paikkakunta: Haukipudas
|
Lähetetty: 14.12.2009 18:14 Viestin aihe: |
|
|
Harmahtava kirjoitti: | Miten on nollautuuko laskuri kun livellä seuranta?
Olin tuomarina ja koiramiehellä oli Trackeri sitä siinä seurailin ja kiinnitin huomiota tuohon laskuriin joka raksutteli aina yli 8min vaikka paikannus oli 10s välillä..
koiramies sano,ettei nollaudu vaan viestit tulee livellä 10s välein..
Toki sitä se ei tehnyt kun jouduttiin tekstiviesteillä paikantamaan iltapäivästä, vaikka luki ,että live tilattu onnistuneesti.. |
Tarkoitat ilmeisesti paikkatiedon ikää?
Kyllä se nollautuu, sikäli jos puhelimen kellonaika on oikea eli:
- PVM ja kellonajan päivitys: Automaattinen
- siinä on pidetty GPS:ää päällä ja se on saanut tason hyvä, jolloin saadaan GPS ajan korjaus, jolla saadaan sekä puhelin että panta käymään sekunnilleen samaa aikaa.
Paikkatiedon ikä näytetään sille kohteelle, jota ollaan katsomassa "näytettävä kohde", siis sen jonka nimi näkyy siellä näytön ylälaidassa. Sitähän vaihdetaan siitä oikean näppäimen Näytä valinnasta. (Oma paikka, Koira, Kaveri, jne)
Kaikki kohteethan liikkuvat sitä mukaa kun niistä paikka tulee riippumatta siitä onko ne "näytettävänä" vaiko eikö.
Jos esimerkiksi käyttäjä on valinnut "näytä oma paikka", sen jälkeen näytössä näytetään oman paikan ikä, oman akun tila, oma nopeus jne. Siitä huolimatta näkyy koko ajan missä koira juoksee, toki sitä etäisyyttä jne ei näy. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tonsiliitti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 04 Jou 2009 Viestejä: 77
|
Lähetetty: 16.12.2009 10:20 Viestin aihe: Re: Live |
|
|
hlohi kirjoitti: | Tonsiliitti kirjoitti: | Kaveri eilen panikoi liven kanssa ja menin paikalle säätämään.
Myyjäliike oli asentanut asetukset ja esimerkiksi pannan puhelin numero oli muodossa +0400123XXX. Poistin koiran liverekisteröinnin ja tein sen uudestaan. Laitoin myös puhelin numeron pannasta muotoon +358400123XXX joka lienee parempi vaihtoehto
Kerros hlohi että miten paljon noita myyjiä koulutetaan..? Myydään kaverille yli tonnin laitteet koiran kaulalle ja sitten tehdään tuollaista jälkeä asennuksissa?
Myyjänä toimi savonlinnan Tracker Storen tracker spesialisti
Itse ostin laitteet viikko sitten ja olen ollut tyytyväinen koska toimii ainakin paremmin kuin halpisversiot joita kokeilin aikaisemmin, mutta silti ihmetyttää tuo että ollaan aika retuperällä myyjäliikkeissäkin!!!
Aitten asennuksen jälkeen puhelin ilmoitti että koira on rekisteröity livepalveluun.
Kun käynnistätä puhelimen ja tracker hunterin niin se kertoo että kohde koira tilattiin onnistuneesti vai miten se oli sanatarkalleen. Koetat livepaikannusta niin sanoo ettei koira ole yhteydessä livepalveluun??
Ei tullut muuta mieleen kuin että pannan simkortilla ei liene kaikki data asetukset kohdillansa? |
Laitoinkin sinulle jo yksityisviestiä yksityisviestillä tekemääsi kyselyyn.
Kuvaamasi perusteella panta voi olla rikki.
Mitä tulee tuohon myyjäliikkeiden koulutukseen, niin heille kyllä järjestetään koulutuspäiviä säännöllisesti. Ohjeissa kerrotaan toki, että esim numero on laitettava kansainvälisessä muodossa, jopa esimerkin voimin.
Jos myyjän toimintaan ei ole tyytyväinen, niin siitä kannattaa ilman muuta reklamoida myyjäliikkeeseen. Kirjallisella palautteella he voivat keskittyä parantamaan omaa toimintaansa ja tästä hyötyy sekä asiakas että myyjä.
Koska asennus vaatii kuitenkin tarkkuutta, esim puhelinnumerot on syötettävä oikein jne. ja toisaalta myyntityössä jossa tulee sivustahäiriöitä tarkkaavaisuus saattaa herpaantua, olemme luoneet uuden laisen paketin. Tracker EASY, jossa kaikki on täysin toimintavalmiiksi asetettuna jo myyjälle tullessa. Eli puhelimineen, puhelinnumeroineen päivineen. |
Vika löytyi ja se oli liian vanha simkortti. Uusi paikalleen ja toimii kuin junan vessa. Kiitos suuri avusta, vaikka ei edes ollut oma panta kyseessä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tonsiliitti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 04 Jou 2009 Viestejä: 77
|
Lähetetty: 17.12.2009 11:25 Viestin aihe: Viestit |
|
|
No nyt joku voisi kertoa että millä nuo AGPS kuittaukset, haukkuhälyt yms viestit saa poistettua? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
omipelt Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Elo 2008 Viestejä: 185 Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 17.12.2009 11:32 Viestin aihe: Re: Viestit |
|
|
Tonsiliitti kirjoitti: | No nyt joku voisi kertoa että millä nuo AGPS kuittaukset, haukkuhälyt yms viestit saa poistettua? |
Jos meinaat päävalikon viestit kansion alta löytyviä viestejä niin ei niitä tarvitse poistaa. Se näyttää 30 viimeisintä ja poistaa sitte niitä sitä mukaa _________________ Mikä on ku ei aharista!? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tonsiliitti Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 04 Jou 2009 Viestejä: 77
|
Lähetetty: 17.12.2009 12:50 Viestin aihe: Re: Viestit |
|
|
omipelt kirjoitti: | Tonsiliitti kirjoitti: | No nyt joku voisi kertoa että millä nuo AGPS kuittaukset, haukkuhälyt yms viestit saa poistettua? |
Jos meinaat päävalikon viestit kansion alta löytyviä viestejä niin ei niitä tarvitse poistaa. Se näyttää 30 viimeisintä ja poistaa sitte niitä sitä mukaa |
Ahaa... No hyvä jos noin ettei ala takkuamaan tuo luuri ajan mittaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 29.12.2009 09:27 Viestin aihe: |
|
|
Ei saa tarkkaa karttaa, kävi liikkeesäkin kerran, myyjä tms. sanoi, että ei saa antamaan karttaa, mutta ilmeisesti vahingossa kartta ilmestyikin, ainakin myyjän reaktiosta päätellen. Eipä toiminut enää kotona. Puhelin 6210 Navigator. _________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sämpy Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 6415 Paikkakunta: Uleåborg
|
Lähetetty: 31.12.2009 15:54 Viestin aihe: |
|
|
En jaksanut plarata koko ketjua läpi, mutta saako näppäinlukkoa mitenkään päälle ilman poistumista puhelimen perustilaan. Hunterin ollessa päällä mulle käy lähes joka reissulla niin, että jossain vaiheessa punainen luuri-näppäin on painahtanut ja Hunter sammunut. Erittäin epätoivottavaa. Kun olis joku näppäinyhdistelmä jolla näppäinlukon saisi toimimaan niin että Hunter pöhisee normaalisti. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
mäykkynen Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Huh 2004 Viestejä: 776 Paikkakunta: Hanko
|
Lähetetty: 31.12.2009 15:58 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | En jaksanut plarata koko ketjua läpi, mutta saako näppäinlukkoa mitenkään päälle ilman poistumista puhelimen perustilaan. Hunterin ollessa päällä mulle käy lähes joka reissulla niin, että jossain vaiheessa punainen luuri-näppäin on painahtanut ja Hunter sammunut. Erittäin epätoivottavaa. Kun olis joku näppäinyhdistelmä jolla näppäinlukon saisi toimimaan niin että Hunter pöhisee normaalisti.
Autom.näppäinlukko? vaikka puolen minuutin viiveellä. |
_________________
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Sämpy Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 6415 Paikkakunta: Uleåborg
|
Lähetetty: 31.12.2009 16:07 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on automaattinen näppäinlukko puhelimessa mutta ei se mene päälle silloin kun Hunter on päällä. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
laippakanta Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Huh 2006 Viestejä: 643 Paikkakunta: susiraja
|
Lähetetty: 31.12.2009 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Emännän Nokiassa virtanäppäimen painallus avaa valikon jossa on näppäinlukitus.
Sonni Eerikissä punainen luuri- pienennä-normaali näpluk. _________________ Asioiden vinha meno päin *ittua on niiden luontainen kehityssuunta. -J.Tervo- |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|