Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tumppi Kanta-asiakas
Liittynyt: 04 Maa 2004 Viestejä: 357 Paikkakunta: Turku/Noormarkku
|
Lähetetty: 10.01.2005 22:35 Viestin aihe: |
|
|
Kieltämättä erittäin asiallinen juttu. Itekin oon hankkimassa tuollaista lutkua ja täytyy sanoa, että tästä jutusta oli todella paljon hyötyä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 10.01.2005 22:51 Viestin aihe: |
|
|
Voihan Noiruttu Pohjanmaa... Lahtinen on saamassa varteen otettavaa vastusta testirintamalla. Tässähän alkaa jo odottamaan vesilintukauden alkua. Vielä olen pärjännyt ilman pilliä, suulla matkimalla, mutta tuo sorsaveivin hommaaminen on ollut mielessä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 11.01.2005 11:34 Viestin aihe: |
|
|
Todella hyvä artikkeli, ehkä paras mitä itse olen lutkuista suomenkielellä lukenut.
Itse arvostan erityisesti noita soittopätkiä. Noissa kun solistina on suomalainen sorsamies . Jos pätkiä kuuntelet nimittäin valmistajan sivuilta, niin voit olla varma että sinne on valittu paras mahdollinen tuotos.
Samoin artikkelissa on pystytty lähestymään lutkuja monelta kantilta ja julkituonti on sellaista, että ainakin itselleni ”meni jakeluun” mistä on kysymys.
Itse olen käyttänyt Pete Richardin lutkua kauden verran ja omat havaintoni ovat linjassa Matin koetulosten kanssa.
Ehdottomasti hatunnoston arvoinen suoritus! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vursan Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.01.2005 11:32 Viestin aihe: |
|
|
oisko tietoa miten tuon timber cutterin sais helpoiten hankittua? siis mitä kautta vaiko suoraan haydelsiltä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paukku Masa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.08.2005 10:10 Viestin aihe: |
|
|
vursan kirjoitti: | oisko tietoa miten tuon timber cutterin sais helpoiten hankittua? siis mitä kautta vaiko suoraan haydelsiltä? |
Houkutuspillit.net myy Timber cutterria! TC- 02 nimellä!! _________________ Kahta ei saa kokeilla: Siskoa sormella ja kansantansseja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|