Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vieras
|
Lähetetty: 30.09.2004 17:53 Viestin aihe: Jousiliikkeitä ála oulu-rovaniemi-kajaani |
|
|
Moro!
Tässä sitä on tullut lueskeltua jousimetsästyksestä ja himottas jo kovasti jousen hankinta. Ongelmana on vain liike mistä jousen vois ostaa asiantuntijan opastuksella. Esim Rintamäki oulussa ei myy enää jousia. Ajattelen lähinnä vastakaari ja pitkäjousen hankintaa, sekä tietenkin nuolia sun muita vermeitä. Siis, osaatteko neuvoa näin hyviä liikkeitä tältä alueelta tai jotain hyvää nettikauppaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pexi Vieras
|
Lähetetty: 30.09.2004 19:33 Viestin aihe: jousiliikkeitä a´la oulu-rovaniemi-kajaani |
|
|
Terve,kokeile Pediarchery.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
maku013 Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Elo 2004 Viestejä: 107 Paikkakunta: Mansester (toimialue: Keski-Savo)
|
Lähetetty: 30.09.2004 21:43 Viestin aihe: |
|
|
Moi!
Myös mukkanuoli on iha ok. _________________ "Olisin mielummin pettynyt pessimisti kuin kuollut optimisti"
--maku013-- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
^_^ Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 30.09.2004 22:14 Viestin aihe: |
|
|
En kyllä tiedä noista jousista mitään, mutta kun haulikon pateja oon käyny ostaan oulun aseesta niin siellä on ollu esillä jotain jousia. _________________ klikkaa jo! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
maku013 Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Elo 2004 Viestejä: 107 Paikkakunta: Mansester (toimialue: Keski-Savo)
|
Lähetetty: 01.10.2004 09:07 Viestin aihe: |
|
|
NIin, lisäämpä vielä hitusen erillaisten vaihtoehtojen listaan:
Jos pitkä-/vastakaarijousi kiinnostaa, voisiko yksi mahdollisuus olla se, että tekisit itse?
Esm. tuollainen 55-paunainen pitkäjousi valmistuu noin yhdessä päivässä kun on kokemusta asiasta, ekalla kerralla saattaa mennä viikko jos toinenkin. Mutta takaan, että on mielenkiintoinen kokemus.
Oma ekani vei aikaa 3vkoa kun sitä mietti ja harkihti ja opetteli ja tilleröi.
Toinen meni viikonlopussa ja kolmas valmistu jänteineen iltapäivässä, tosin hiki tuli.
Nuoletkin pystyy tekeen aika pitkälle itte.
Mutta sitten tuo vastakaari... Sen tekeminen onkin sitten kinkkisempi homma. Sekin varmasti onnistuu, mutta vaatii jo sitten enempi aikaa jo pelkkään liiman kuivumiseen. Jotkut on tehneet siten, että ostaavat käytetyt lavat ja tekee kahvan itse. Tällöin saa taatusti omaankäteen sopivan laitteen. _________________ "Olisin mielummin pettynyt pessimisti kuin kuollut optimisti"
--maku013-- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ripeekunn Vieras
|
Lähetetty: 14.10.2004 14:30 Viestin aihe: |
|
|
Kuten Pexi mainitsikin, Pediarchery taitaa olla parhaita paikkoja pääkaupunkiseudun ulkopuolella. Valikoima on varsin kattava ja asiantuntemustakin löytyy.
Pediarchery sijaitsee Oulussa mutta mutta myymälä on varsin syrjäisessä paikassa. Katso yhteystiedot:
http://www.pediarchery.fi/otayhteytta.htm |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mji2005 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.01.2005 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Suosittelen lämpimästi Oulun Pediarcheryä hyvä palvelu, asiantuntevat miehet ym. ym. Ostin itse taljajousen sieltä ja muita tarvikkeita. _________________ ATA=Ankkuroi, Tähtää, Ammu |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mööbeli
|
Lähetetty: 12.01.2005 23:07 Viestin aihe: |
|
|
Mukkanuoli tekee nimenomaan perinteisiä vastakaari-ja pitkäjousia tilauksesta. Itsellä tuossa joulun alla sieltä vastakaaren tilasin, lienee valmis kuukauden sisällä.
Mallin, puulajit, vetopituuden ja paunat saat itse päättää ja saat parin kuukauden sisällä valmiin kepin käteen.
Tossa on sen sivut-> www.mukkanuoli.net |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|