Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Lohari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2010 22:01 Viestin aihe: Re: Sorsastuksen aloitus paikan varaus |
|
|
teve kirjoitti: | Kävin laittamassa VARATTU PASSI 20.08 2010 kylttejä sorsastuksen aloitusta varten, omille vesialueille. Miten te varaatte aloituspaikat. |
Luuletko että tuolla on jotain vaikutusta? Jos tuo sorsajahti pistää noin kuumaksi, niin naksuttele vaikka varmistinta alotukseen saakka. Pahimpia höyryjä on hyvä päästellä pihalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mercury Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Kes 2010 Viestejä: 487 Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 07.08.2010 22:29 Viestin aihe: Re: Sorsastuksen aloitus paikan varaus |
|
|
teve kirjoitti: | Kävin laittamassa VARATTU PASSI 20.08 2010 kylttejä sorsastuksen aloitusta varten, omille vesialueille. Miten te varaatte aloituspaikat. |
kerkesitkö montakin kylttiä laittaa? _________________ joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Villedz Vieras
|
Lähetetty: 07.08.2010 23:53 Viestin aihe: |
|
|
Hahahahahaahahahahahahaahahahaha!
Jumalauta miten munatonta!! Ei voi olla totta..kuvaa kehiin,niin saadaan se myös apina.biz ja kuvaton.com! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
.625 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 00:25 Viestin aihe: |
|
|
Mikään ei ole niin kateellinen , kun suomalainen metsästäjä..... varataan paikatkin lapuilla, ei jeesus sentään
Tämmöisestä tempauksesta pitäisi antaa vuoden eräjorma palkinto |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 08.08.2010 02:08 Viestin aihe: |
|
|
EsaP kirjoitti: | joskus tuli yhdellä entisellä hakkuuaukealla vastaan kuusentarreissa roikkuvia kylttejä. Niissä luki VARATTU JOULUKUUSI! ja sitte kylän !&%¤#"! ihmisen nimi. Muutama viikko ennen joulua kaikista kuusista puuttui latvasta puoli metriä |
Tässähän on tapahtunut rikos!
Minä olen muuten helmikuusta asti laitellut noita sorsa-, teeri- ja jänispassivarauksia pitkin rantoja ja pusikoita Jyväskylän ja Oulun välille seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi. Pysykää poissa!
Olen nyt huhtikuusta asti asunut yhden ojan varressa pajukossa että ei kaikista kylteistä ja riistakameroista huolimatta mene hyvä sorsajahdin aloituspassi muille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 08.08.2010 02:12 Viestin aihe: |
|
|
Sinäkö siellä huutelit ko mein tyttö meinas pari pajunkissaa kerätä koristeeks. !&%¤#"!! _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iksu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 05:44 Viestin aihe: |
|
|
Itse aion kyltittää koko järven, kamala kun menee aikaa. Eipähän pääse kukaan muu apajille
Tämähän on jo melkein hirvenmetsästystä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
marvin the martian Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 06:31 Viestin aihe: |
|
|
Minä olen käyttänyt polkumiinoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
perkarp Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2010 09:05 Viestin aihe: |
|
|
Eihän tuo vielä mitään...laitoin kokonaisille sorsapoikueille VARATTU -laput kaulaan. Älkää niitä sitten ampuko, ne on mun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ouwen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2010 10:00 Viestin aihe: |
|
|
perkarp kirjoitti: | Eihän tuo vielä mitään...laitoin kokonaisille sorsapoikueille VARATTU -laput kaulaan. Älkää niitä sitten ampuko, ne on mun. |
ahhahhaa repesin tuolle viimeselle! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iksu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 10:16 Viestin aihe: |
|
|
marvin the martian kirjoitti: | Minä olen käyttänyt polkumiinoja. |
Pitäisikö käyttää MIINOITETTU kylttejä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
reinobeagle Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 10:28 Viestin aihe: |
|
|
Tuossapa olisi jollekkin bittinikkarille loistava sauma tehdä tiliä!? Avaa nettiin sellaisen palvelun, että asiakas voi halutessaan tehdä sähköisen passipaikan varauksen, joka näkyisi sitten gps-paikantimessa? Voisi katsokaas gepsistä tarkastaa, että onko paikka jo jollekkin varattu ja Heikki Silvennoinen sanoisi gps-paikantimessa savon murteella vaihtoehtoisen paikan???? Nyt äkkiä toimintaa, joka osaa näitä juttuja koodata!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mercury Kanta-asiakas
Liittynyt: 14 Kes 2010 Viestejä: 487 Paikkakunta: etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 08.08.2010 10:47 Viestin aihe: |
|
|
perkarp kirjoitti: | Eihän tuo vielä mitään...laitoin kokonaisille sorsapoikueille VARATTU -laput kaulaan. Älkää niitä sitten ampuko, ne on mun. |
heh siinä vois leuka loksahtaa auki kun tapikka lentää ylitse VARATTU lappu kaulassa _________________ joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
iksu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 10:58 Viestin aihe: |
|
|
Miten sen lapun kerkeää huomata? Kai laitoit jotain huomiovärillä olevia kylttejä niiden poikueden kaulaan? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
marvin the martian Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 11:02 Viestin aihe: |
|
|
iksu kirjoitti: | marvin the martian kirjoitti: | Minä olen käyttänyt polkumiinoja. |
Pitäisikö käyttää MIINOITETTU kylttejä? | Huhupuhe kylillä voisi toimia paremmin. Tai sitten sitä poliisi-nauhaa, mitä rikospaikoille vedetään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|