Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JulliV Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2010 17:46 Viestin aihe: Ultrapoint vai Easy go ohjelma? |
|
|
Kertokaa kumpi ohjelma olisi parempi tai siis helpompi käyttöinen kosketusnäytöllisessä puhelimessa.
Tutka tulee mäyräkoiralle joten tuo easy go:n mokkula tuntuisi mukavammalta laitaa koiran selkään, kuin ultrapointin 250 g panta, vai oletteko eri mieltä??
Trackeria on turha ehdottaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mankok Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2010 18:07 Viestin aihe: |
|
|
Itse laitoin nokian 5230 kosketusnäytöllisen puhelimen ja ultrapointin tutkan.Hyvin pelaa ja pikakuvakkeet näkyy näytönlaidalla nopeuttamassa valintoja.Ei voi kuin suositella!Tosin ei mulla muista tutkista ole kokemusta.
Onhan nuita Pantoja näkynyt mäykyilläkin.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Juunas Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 20:34 Viestin aihe: |
|
|
mankok kirjoitti: | Itse laitoin nokian 5230 kosketusnäytöllisen puhelimen ja ultrapointin tutkan.Hyvin pelaa ja pikakuvakkeet näkyy näytönlaidalla nopeuttamassa valintoja.Ei voi kuin suositella!Tosin ei mulla muista tutkista ole kokemusta.
Onhan nuita Pantoja näkynyt mäykyilläkin.. |
Vähän OT, mutta miten on 5230:ssa akku kestänyt? Oma Nokian 6210 Navi taitaa jäädä ikuisuuksiksi huoltoon (ollut jo toista kuukautta), niin tässä katsellut uutta luuria.
Itsellä ohjelmana EasyGo ja melkoisen helppokäyttöisen oloinen ja käsittääkseni myös halvempi (kartat, 'live'-seurantalisenssit jne..) kuin UP ja Tracker. _________________ Ei se ota jos ei annakkaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harmahtava Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2010 20:41 Viestin aihe: |
|
|
Onhan UP:lä myös liivin laitettava "mokkula" ja hintakin tais olla nyt aika kohtuullinen.
Tuossa 5230 (kosketusnäyttö) UP:n ohjelma ainakin pyöri hyvin _________________ UPean oloinen android |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JulliV Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.08.2010 21:15 Viestin aihe: Up liivi |
|
|
Joo on ultrapointilla tuo liivi kans mutta on heikomalla akulla eikä ole vesitiivis niin kuin easy go. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Reporetku Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.08.2010 15:25 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni puhelimessa molemmat ohjelmat. Pyörivät muuten usein samaan aikaan. Up:llä seuraan reaaliaikaisesti tytön mäyräkoiran liikkeitä ja easy go:lla omaa dreeveriäni. Mielestäni molemmat ohjelmat helppoja ja selkeitä. Paremmuusjärjestykseen en niitä osaa laittaa. _________________ Käytännöllisyys on kauneutta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
qwer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.08.2010 18:43 Viestin aihe: |
|
|
ehdottomasti UP ja pikku panta. Tuo 2 patterinen panta ei ole yhtään liian iso mäykylle ja menee sitten tarvittaessa jatko osalla isommallekkin koiralle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|