OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

vitutuksen aiheita hirvijahdissa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 241, 242, 243  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 02.10.2010 02:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun olen linnustamassa, mulle on hirvimiehen ihan turha tulla märisemään. Kun olen hirvestämässä, mulle on lintumiehen ihan turha tulla märisemään. Toisaalta on myös niin että kun olen linnustamassa, en mene hirvimiehelle märisemään ja kun olen hirvestämässä, en mene lintumiehelle märisemään. Lopputulemana: Älkää isot miehet märiskö. Märisijät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marvin the martian
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Huh 2010
Viestejä: 2463
Paikkakunta: Sirius C3

LähetäLähetetty: 02.10.2010 06:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Very Happy
_________________
Kaukana jossain on Kapakanmäki, siellä rähjää keletappiväki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Foxeye
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Lok 2007
Viestejä: 79
Paikkakunta: Etelä-Häme

LähetäLähetetty: 02.10.2010 20:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ioni kirjoitti:
Kun olen linnustamassa, mulle on hirvimiehen ihan turha tulla märisemään. Kun olen hirvestämässä, mulle on lintumiehen ihan turha tulla märisemään. Toisaalta on myös niin että kun olen linnustamassa, en mene hirvimiehelle märisemään ja kun olen hirvestämässä, en mene lintumiehelle märisemään. Lopputulemana: Älkää isot miehet märiskö. Märisijät.


+ 100
_________________
Eat, sleep, hunt, repeat!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juunas
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Maa 2004
Viestejä: 2397
Paikkakunta: Joensuu

LähetäLähetetty: 03.10.2010 17:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toisten koirien haukkuun tuppaavat koirat ja sankarit jotka reenaa koiriaan kimpassa, niin tämä toisten koirien haukkuun tuppaaminen vaan pahenee. Ei ole ihan äsken siepannut hirvijahdissa niin paljon kuin tänään, joutu jättämään päivän kesken kun v-käyrä alkoi nousta sen verran jyrkästi.
_________________
Ei se ota jos ei annakkaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35353

LähetäLähetetty: 03.10.2010 18:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Elä ota sitä niin vakavasti,meilläkin koiramiehet,niin nykyiset kuin entisetkin,ovat kaikkein kireintä ja kiireisintä porukaa,eläkeukkojen lisäksi.
Aloituspäivänäkin tuli auton mittariin 102 km josta puolet aivan turhaa ajoa,pahimpina hosupäivinä on tullut yli 200km...soon paljon kun jahtuumaita on noin 10 000 ha...mukavampaa olisi ottaa rennosti ja istua välillä tulillakin.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
terva
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2007
Viestejä: 1676

LähetäLähetetty: 03.10.2010 18:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Aloituspäivänäkin tuli auton mittariin 102 km josta puolet aivan turhaa ajoa,pahimpina hosupäivinä on tullut yli 200km...soon paljon kun jahtuumaita on noin 10 000 ha...mukavampaa olisi ottaa rennosti ja istua välillä tulillakin.


No jo on surut. Itellä pitää ajaa 100km siivu, että pääsee edes jahtimaille. Kävele jos ei ole varaa bensaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ark
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2010
Viestejä: 206

LähetäLähetetty: 03.10.2010 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

terva kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Aloituspäivänäkin tuli auton mittariin 102 km josta puolet aivan turhaa ajoa,pahimpina hosupäivinä on tullut yli 200km...soon paljon kun jahtuumaita on noin 10 000 ha...mukavampaa olisi ottaa rennosti ja istua välillä tulillakin.


No jo on surut. Itellä pitää ajaa 100km siivu, että pääsee edes jahtimaille. Kävele jos ei ole varaa bensaan.


Kyllä muakin vituttas autolla ajella ees taas jos on metsästämään lähtenyt...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pekkis
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 2362
Paikkakunta: Laukaa

LähetäLähetetty: 03.10.2010 19:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä oon vasta ens syksynä lähössä ekaa kertaa hirviporukkaan. Nyt alkaa jo harmittaa ne lintumiehet jotka pyörii siellä oikeiden mettämiesten keskuudessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
igorrock
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 13930

LähetäLähetetty: 03.10.2010 19:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5986

LähetäLähetetty: 03.10.2010 20:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

heiluri kirjoitti:
Elä ota sitä niin vakavasti,meilläkin koiramiehet,niin nykyiset kuin entisetkin,ovat kaikkein kireintä ja kiireisintä porukaa,eläkeukkojen lisäksi.
Aloituspäivänäkin tuli auton mittariin 102 km josta puolet aivan turhaa ajoa,pahimpina hosupäivinä on tullut yli 200km...soon paljon kun jahtuumaita on noin 10 000 ha...mukavampaa olisi ottaa rennosti ja istua välillä tulillakin.


Tee niinku meillä yx hemmo. Tulee jalkasin kokoontumispaikalle ku ei raaski Audilla hiekkateillä ajaa. Mieluummin pummii muilta kyydin koko syksyn.

Ollaan tuumittu muun porukan kaa, että joku aamu jätetään kaikki autot kotio ja sanotaam jotta "Sammeli, soon sun vuoro ny olla kuskina!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mage
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Tam 2005
Viestejä: 695

LähetäLähetetty: 03.10.2010 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

pekkis kirjoitti:
Minä oon vasta ens syksynä lähössä ekaa kertaa hirviporukkaan. Nyt alkaa jo harmittaa ne lintumiehet jotka pyörii siellä oikeiden mettämiesten keskuudessa.


Nyt jo harmittaa ne muka metsästäjät (hirvestäjät) jotka tulee häiriköimään oikeaa metsästystä. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 35353

LähetäLähetetty: 03.10.2010 21:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

terva kirjoitti:
heiluri kirjoitti:
Aloituspäivänäkin tuli auton mittariin 102 km josta puolet aivan turhaa ajoa,pahimpina hosupäivinä on tullut yli 200km...soon paljon kun jahtuumaita on noin 10 000 ha...mukavampaa olisi ottaa rennosti ja istua välillä tulillakin.


No jo on surut. Itellä pitää ajaa 100km siivu, että pääsee edes jahtimaille. Kävele jos ei ole varaa bensaan.

Näillä tuloilla bensa on tosiaankin liian kallista,mutta ei se vituta vaan se että jahtuumaat ovat alle kymmenen kilometrin säteellä tässä ympärillämme,vain yksi porukan jäsen asuu kauempana,silti pitää ajella älytöntä rallia viikonloput ympäriinsä,kävästiin keskisuomessa teerijahdissa ja kolmen päivän aikana kotoalähdettyä ajoa kertyi vähemmän kuin normi hirvestyspäivänä,metällä siellä ollaan eikä rallia ajamassa,hirvenmetsästysurani aikana (5 vuotta)pari on jo lopettanut jahtuun tuon alituisen kiireen takia.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16738

LähetäLähetetty: 04.10.2010 09:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oikeastaan ei vituta, vaan harmittaa, kun nuorempi koiruus on menettänyt otteen koko hirvihommaan. Ei kiinnosta hirvet yhtään, vaikka kuinka tuoretta jälkeä tai hirveä tarjoaa. Menee poistoon ja hakitaan uusi. Vanha herra vetää vielä takuu varmasti, mutta ikää on jo sen verran (9 v), että sen ei varaan enää lasketa tulevia syksyjä.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
terva
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Elo 2007
Viestejä: 1676

LähetäLähetetty: 04.10.2010 10:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Oikeastaan ei vituta, vaan harmittaa, kun nuorempi koiruus on menettänyt otteen koko hirvihommaan. Ei kiinnosta hirvet yhtään, vaikka kuinka tuoretta jälkeä tai hirveä tarjoaa.


Onko narttu? Voi olla kiiman temppuja..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
viiksi-vallu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Tam 2008
Viestejä: 157
Paikkakunta: itä-suomi

LähetäLähetetty: 04.10.2010 11:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

9.3x622 kirjoitti:
Oikeastaan ei vituta, vaan harmittaa, kun nuorempi koiruus on menettänyt otteen koko hirvihommaan. Ei kiinnosta hirvet yhtään, vaikka kuinka tuoretta jälkeä tai hirveä tarjoaa. Menee poistoon ja hakitaan uusi. Vanha herra vetää vielä takuu varmasti, mutta ikää on jo sen verran (9 v), että sen ei varaan enää lasketa tulevia syksyjä.


Jos koira on ennen toiminut ja syttynyt hirvelle,niin ei se kiinnostus lopu mihinkään.Vaan täytyy koiralla olla hajuaisti kadoksissa tai muuten sairas.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 241, 242, 243  Seuraava
Sivu 62 Yht. 243

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com