Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2005 21:45 Viestin aihe: Huuhkajan kuva ! |
|
|
Miten huuhkajan kuvan pitäis tehä . ni laittakaa ohjeita !
miten itse olette tehneet ! _________________ polttaa polttaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2005 23:24 Viestin aihe: |
|
|
Muotoile yhteen liimatuista styroksin palasista huukajan mallinen mötti.
Sitten venytät vanhat sukkahouset sen päälle jotta siihen tarttuu maali ja liima, verkkosukkahousuja en suosittele.
Kun olet maalannut sen oikean väriseksi niin limaa sille fasaanin ym. siivet. Sitten voit repiä vanhan nallekarhusi silmät irti ja laittaa ne huuhkajallesi. loppusilauksen voit tehdä liimaamalla höyheniä kiinni huuhkajaan. Nokan voi tehdä puusta. Käytä mielikuvitusta ja katso lintukirjasta mallia.
Näin ainakin minä omani valmistin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hunting Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.02.2005 09:56 Viestin aihe: |
|
|
Ite leikkasin huuhkajan kuvaan rungon paksusta patjasta. Sitte vaan siihen liimasin höyheniä ja joka vuosi oon liimannu siihen lisää niitä ni se vaan paranee kokoajan. Siipinä on sinisorsan siivet. Silmät tilasin yheltä eläintentäyttäjältä. Huuhkajan rintaan oon laittanu sulista valkosen alueen joka sillä kuuluu ollakkin. Pyrstöksi laitoin pyyn pyrstösulkia. Korvatupsut on pikkusen normaalia pitemmät. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jahtimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 16:51 Viestin aihe: |
|
|
Muulla ei ole väliä kun vain mahdollisimman ison ja ruman teet. Tärkeintä on korostaa silmiä ja korvatupsuja. Toisekseen on hyvin tärkeää että siinä on jotain mikä liikkuu tuulessä kuten vaikka rusakon tai minkä vain eläimen nahkaa tai vaikka lunnunhöyheniä. Itse tein urho kekkosen näköisen huuhkajan kuvan vanhasta takista ja linnun nahkoista/siivistä. Sitten revin siihen vanhasta lehtopöllöstä lasisilmät ja kiinnitin ne pöllön päähän ja taustalle laitoin vielä kartonkia korostamaan silmiä. Lasisilmät eivät tietenkään ole pakolliset vaan niitä voi tehdä vaikka kankaasta tai kartongista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 20:04 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä ostettu muovi hiihkaja, johon olen liimannu ruskeita ja mustia höyhyniä ja untuvia sinne tänne. Harakan pystö sulista tein pyrstön ja korvatupsut. Kokonaisuus on varisten ja varsinkin harakoitten mieleen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jusse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 20:11 Viestin aihe: |
|
|
Hei pistäkää nyt ihmeessä kuvia..
Saa hyvät naurut jo kuvitellessaan noita teidän tekemiä "huuhkajia"
Mutta pääasia että toimii |
|
Takaisin alkuun |
|
|
BePSiman1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 22:52 Viestin aihe: |
|
|
Hauskan näköisiähän ne huuhkajankuvat on kun niiden kanssa pulaa! Minulla on muovihuuhkaja ja sitten tuplasti isompi (n. 90cm korkea)
uretaanista tehty. Itse tehty on huomattavasti parempi houkutusteholta ja hauskintahan siinä on että siihen on liimattu keltaisia, punaisia, vihreitä ja oransseja höyheniä
Kun noiden kuvin kanssa on tullut pulattu jo kohta 40 vuotta niin täytyypä joku päivä nostella malliesimerkkejä hangelle ja laittaa kuvia tänne hauskuttamaan kuoleman vakavia metsästyksen harrastajia... _________________ sanoopi "vanha" Bps - mnetissä jo vuodesta -99... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jasse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 23:36 Viestin aihe: |
|
|
Silmiä ja pään tupsuja kannattaa korostaa. Itse liimasin muovisen huuhkajan silmiksi uudet, sellaiset pyöreät ja keltaiset, n. 5cm halkaisijaltaan olevat heijastimet, joiden keskelle liimasin isot mustat napit. On törkeen erottuvat silmät nyt huuhkajalla. Kerran olen käytännössä kokeillut, ja harakat ne ainakin suuttuivat ilmestykselle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jahtimies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.02.2005 23:59 Viestin aihe: |
|
|
Vielä muuten parempi jos laitat täytetyn variksen turilaan kynsiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RaDeK69 Kanta-asiakas
Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 1256 Paikkakunta: Jyväskylän lähellä
|
Lähetetty: 15.02.2005 10:12 Viestin aihe: |
|
|
Itse tein omani styroxista ja sitten liimasin siihen vaan pääsiäis höyheniä vai mitä ne nyt onkaan.Tod härskin näköinen . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eo1101 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 10:24 Viestin aihe: Kuvia |
|
|
Tässä yksi toimiva malli!
Ison kollikissan nahka, joka täytettiin styroxilla, viinipullon korkit silmiksi ja pirun paksu karvainen häntä rautalangalla ihan pystyyn - toimii takuulla.
Tässä myös osittainen ratkaisu siihen paljon keskustelua aiheuttaneeseen kissa asiaan.
Miettikääpä sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jyynä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.03.2005 23:10 Viestin aihe: Re: Kuvia |
|
|
eo1101 kirjoitti: | Tässä yksi toimiva malli!
Ison kollikissan nahka, joka täytettiin styroxilla, viinipullon korkit silmiksi ja pirun paksu karvainen häntä rautalangalla ihan pystyyn - toimii takuulla.
Tässä myös osittainen ratkaisu siihen paljon keskustelua aiheuttaneeseen kissa asiaan.
Miettikääpä sitä. |
mistä muuten sait tuon "kollikissan nahan" _________________ ... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Atrappi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.03.2005 16:10 Viestin aihe: |
|
|
Ompele kermanvärisestä kankaasta tollanen huuhkajalta vaikuttava muotti ja pursota sinne uretaania. Kuvaa voi kätevästi muotoilla ennen kuin vaahto on lopullisesti kovettunut. Noista muista härveistä onki kerrottu aikasemmin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
bolleee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.12.2005 16:21 Viestin aihe: |
|
|
¨kuvia kiitos ?? _________________
|
|