Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
veikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.02.2005 17:18 Viestin aihe: |
|
|
Juu, kyllä tuo tls kirivirhe on... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jetset Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.02.2005 19:34 Viestin aihe: |
|
|
Maahantuojaa / myyntiketjua tiedossa?
Ittellä nimenomaan puisella kehikolla ja nahkapunoksilla. On vaan isot, painavat ja kömpelöt. Olo on kuin persiiseen naijulla ankalla kun niillä kävelee. Tosin kantavuus on erinomainen.
Teen paljon useiden tuntien reissuja, joten kantavuus on aika ratkaiseva tekijä kävelymukavuuden lisäksi. _________________ Laavulla nukkuu parhaiten |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veikka Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
konsta Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.02.2005 21:05 Viestin aihe: |
|
|
katso suomen sotilaan (1/2003) testi aiheesta, jos löydät vanhan lehden jostain. (www.suomensotilas.fi)
olin itse testipaikalla ja taivaalta oli siihen mennessä tippunut +100cm puuterilunta. ilman lumikenkiä humahti kelkan päältä hankeen vyötämyöden.
puuterissa isointa, varusteineen n. 110 kg taistelijaa kantoivat ainoastaan isot alumiinirunkoiset TUBSS:T, = loistava valinta!
pienemmillä kengillä ´sopi mennä lanattuja latuja kävelemään'.
t. konsta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
piikeli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 15:50 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni myös TSL 810 Trappeur. Niissä on vaan ne "ritsa" siteet ja ne on kyllä aika perseestä. Vaimolla on sitten niillä paremmilla kunnon Rando siteillä. Mistähän vois saada noihin mun kenkiin kanssa ne kunnon siteet. Niin ja mitä sellasilla vois olla hintaa.
Noi lumikengät on kyllä tosiaan aika äänekkäät, varsinkin jos on korppu keli. Liian äänekkäät metästykseen. Puuterikelilä on kyllä varsin hiljaiset. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.02.2005 20:01 Viestin aihe: |
|
|
noita toisia siteitä saa lumikengän myyjältä. Pyytää vain tilaamaan, hintaa oli omissa discover-siteissä n. 40€, eli nuukuus ei kannattanut... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|