Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Pitäisikö perustaa oma puolue? |
Jaa |
|
66% |
[ 81 ] |
Ei |
|
27% |
[ 33 ] |
Poissa |
|
6% |
[ 8 ] |
|
Ääniä yhteensä : 122 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
VeturiVille66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2007 00:49 Viestin aihe: Pitäisikö perustaa oma puolue? |
|
|
Palautin aiheen takaisin. _________________ Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...
Viimeinen muokkaaja, VeturiVille66 pvm 02.10.2008 15:16, muokattu 3 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2007 05:50 Viestin aihe: |
|
|
Tilausta sille kyllä olisi mutta täytyy olla jo tyytyväinen siihen että suomeen saatiin edes Nra, joka on mielestäni aloittanut aika hyvin.
T:Mätä euvostoliitto haisee |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2007 10:02 Viestin aihe: |
|
|
Metsästys harrastuksessa on kaksi selkeästi erillistä haraa. Maata omistavat metsästäjät ja maata omistamattomat. Edellinen haara on selkeästi oikealla. Jälkimmäinen ehkä kallellaan vasemalle.
Perustakamme siis kaksi metsästäjien puoluetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VeturiVille66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.05.2007 22:31 Viestin aihe: |
|
|
_________________ Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...
Viimeinen muokkaaja, VeturiVille66 pvm 12.11.2007 09:58, muokattu 2 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ola Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Maa 2004 Viestejä: 355 Paikkakunta: Ei enää Helsinki, hurraa!!
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:08 Viestin aihe: |
|
|
VeturiVille66 kirjoitti: | ...Repe ulkoministerisks(saadaan repe mahd.kauas komiteasta, joka käsittelee patruuna määrän rajoittamista metsästyksestä)... |
No ainakaan edellistä ulkoministeriä ei asemansa haitannut pyrkimyksissään vasemmistolaistaa aseettomaksi koko Suomi. Eli jos latuskanokka on kommari (?), ei sitä passaa päästää hallitukseen lainkaan _________________ "Ei tuo ole painemerkki.." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:22 Viestin aihe: |
|
|
Ola kirjoitti: | Eli jos latuskanokka on kommari (?), ei sitä passaa päästää hallitukseen lainkaan |
Nyt mä vetäsen sua turpaan. PRKL. Varo. PRKL.
Pam muks kaboom zak skädäm. V.ttu, siitäs sait, mulkero. PRKL. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:25 Viestin aihe: |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ola Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Maa 2004 Viestejä: 355 Paikkakunta: Ei enää Helsinki, hurraa!!
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:41 Viestin aihe: |
|
|
Jaa minäkö tässä nyt turpaani olen ottamassa? Veturivillehän se Repeskuukkelia patruunamäärän rajoittajaksi vihjaili ja minä tietysti tartuin täkyyn... Vai tuliko raivonpurkaus siitä, kun varma hallituspaikka viedään nenän edestä? Ulkoministeri Sorsa... jotain tuttuahan siinä on... _________________ "Ei tuo ole painemerkki.." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:48 Viestin aihe: |
|
|
Ola kirjoitti: | Jaa minäkö tässä nyt turpaani olen ottamassa? Veturivillehän se Repeskuukkelia patruunamäärän rajoittajaksi vihjaili ja minä tietysti tartuin täkyyn... Vai tuliko raivonpurkaus siitä, kun varma hallituspaikka viedään nenän edestä? Ulkoministeri Sorsa... jotain tuttuahan siinä on... |
Se oli v.ttu valkosorsa. PRKL. Jos et sattunu muistaan.. PRKL. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 06.05.2007 01:52 Viestin aihe: |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.05.2007 09:54 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: Lahtinen pressakas ja Repe ulkoministerisks(saadaan repe mahd.kauas komiteasta, joka käsittelee patruuna määrän rajoittamista metsästyksestä)...
Tuo nyt ei ainakaan ole konsensus politiikkaa.
Lainaus: Tyypillistä kuhnaa...
Miksi alkaa tekeen politiikkaa politikan sisällä?kuhna ulos...
Tuo juuri pitää minut täällä.
Metsästyksessä emme voi välttää politiikkaa maanomistuksen takia. Kovalla politikoinnilla 70-luvulla maaseudulla estettiin(tai koettiin niin) maan pakko kollektivisointi komunismin ja NL:n taholta. Tänään sama politikointi koetaan tärkeäksi, kun vastustetaan vihreiden Natura pakko kollektivisoimisia. NL: pelon korvaa EU: pelko.
Vaikka olen mikä olen. Niin pidän tärkeänä, että maan omistus pysyy maaseudulla tai ainakin maaseutu henkisillä ihmisillä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ks2422 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.05.2007 12:51 Viestin aihe: |
|
|
eipä taida nuo yhden asian puolueet toimia. Edustajat istuu peukaloita pyöritellen 99,5% ajasta tai on ihan muuta mieltä muista asioista kuin itse ja ajavat samalla "vääriä" asioita? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 08.05.2007 22:12 Viestin aihe: |
|
|
Mahtaisikohan valtiovalta maksaa em. puolueille puoluetukea ja kuinkahan paljon? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.05.2007 22:31 Viestin aihe: |
|
|
Ei pitäs seuraavista syistä.
Yhden asian puolueet ei toimi. Pienenä ryhmänä saattavat kyllä pärjätä, mutta jos saavat todellista valtaa, niin siitä ei tule mitään, tai sitten joku diktatuuri (joku hitleri ottaa komennon). Näin ollen metsästävillä ja metsästysmyönteisillä kansanedustajilla on varmasti enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa nyt kun niitä on vähän joka puolueessa. Jos kaikki metsästysmyönteiset olis yhdessä, ois citypuolueet helppo käännyttää niitä vastaan. Ehkä tärkein syy on tosiaan se, että metsästäjissä on monen atteen miehiä ja niin ollen on parempi, että he vaikuttavat omissa puolueissaan, eivätkä muodosta omaa ryhmäkuritonta ja ikuisesti oppositioon tuomittua "pelle" puoluetta (semmoista puoluetta kun ei voi hallitukseen ottaa jolla ei ole ryhmäkuria).
Puuhapete kirjoitti: | Mahtaisikohan valtiovalta maksaa em. puolueille puoluetukea ja kuinkahan paljon? |
Puoluetukea maksetaan "tasapuolisesti" kakille puolueille sen mukaan, kun on paikkoja eduskunnassa. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 11.05.2007 17:26 Viestin aihe: |
|
|
Toisinsanoen, siis edellisen mukaan ei tukea heruisi kun ei ole paikkojakaan. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|