OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

VW Transporter syncro
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 12.02.2009 21:59    Viestin aihe: VW Transporter syncro Vastaa lainaamalla viestiä

No niin, pitäs vaihtaa/ tyhjentää kyseisen auton polttoainesuodatin, siis miten menetellään? Ja sitten suomeksi, pyydän.

Siis: 250 turpotiisseli ja vm. 02.

Niin ja jos jollekkin tuleepi mieleen, miksi tälläpalstalla...on erääkki hirvet ja koirat ja varusteet ja... kuljetettu tuolla?
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 13.02.2009 09:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Konepelti auki ja tutkailemaan vasenta puolta, josta löytyy pa-linjat.

Suodattimen pohjassa (1) on proppu, josta voi suodattimen tyhjätä ts. valuttaa mahdolliset vedet pois.

Vaihto tapahtuu avaamalla klemmarit (2) ja vetämällä putket irti. Kohdassa (3) on sokka, joka vedetää irti ja muovinen T-haara putkineen nostetaan ylöspäin.

Suodatin on pannalla kiinni auton rungossa ja panta täytyy luonnollisesti löysätä ennenkuin suodatin irtoaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ent.ap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Tam 2005
Viestejä: 1666

LähetäLähetetty: 13.02.2009 16:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin, suodatin löyty kuskinpuolelta. Elikkä saman muovikannen alta, missä akkukin sijaitsee.

No tyhjensin, avaamalla tuon pohjapropun. Suodatin on näköjään syksyllä vaihettu ja ajattelin kattoa, riittäisikö tuo pelkkä tyhjentäminen.

Tuli ajettua tankki lähes tyhjäksi ja tais saaha kondensiovettä putkistoon?

Äsken testasin, eikä ainakaan tälläkertaa ollu minkäänlaista käyntihäikkää.
_________________
Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
laippakanta
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Huh 2006
Viestejä: 643
Paikkakunta: susiraja

LähetäLähetetty: 13.02.2009 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikä siellä pantaa ole vaan koripeltiin työstetty reikä. Nykyinen alkuperäinen kiinalaisvalmisteinen on tiukka painaa paikalleen ja vielä tiukempi nostaa joskus pois... Bosch valmiste on sopiva ja toimii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 18.03.2010 13:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Osaako joku Syncro-asiantuntija sanoa faktaa sähköisistä lukoista. Eli löytyykö T4:sta sähköisiä lukkoja molemmilta akseleilta? Jos löytyy niin onko vuosimallirajoitteita yms?
_________________
Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 18.03.2010 14:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Putukiffeli kirjoitti:
Osaako joku Syncro-asiantuntija sanoa faktaa sähköisistä lukoista. Eli löytyykö T4:sta sähköisiä lukkoja molemmilta akseleilta? Jos löytyy niin onko vuosimallirajoitteita yms?


T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 18.03.2010 14:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rastinsahi kirjoitti:

T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut.


Onko etuakselin ja taka-akselin lukot olleet sitten vaan vanhemmassa T3 mallin syncrossa? Mulla oli käsitys että T4:n 92-93 malleissakin olis ollut molemmissa lukot vielä?
_________________
Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 18.03.2010 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Putukiffeli kirjoitti:
Rastinsahi kirjoitti:

T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut.


Onko etuakselin ja taka-akselin lukot olleet sitten vaan vanhemmassa T3 mallin syncrossa? Mulla oli käsitys että T4:n 92-93 malleissakin olis ollut molemmissa lukot vielä?


En ole ainakaan yhtään etuakselin lukolla ollutta T4-mallia missään tavannut tai edes kuullut. T3:ssa niitä kyllä oli ja käsittääkseni samalla alipainesysteemillä toteutettu.

Mielestäni kulku on pakuksi aika jees noilla T3:lla, vaikka enemmänhän tuossa on vain cruisailua Very Happy

http://www.youtube.com/watch?v=JX1iiqgkILQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jBsTQkezs5I&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=lf_JiYYDWOE&feature=related

Rengastusta oavt tainneet pikkasen muuttaa Wink
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com


Viimeinen muokkaaja, Rastinsahi pvm 18.03.2010 14:38, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 18.03.2010 14:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rastinsahi kirjoitti:

Mielestäni kulku on pakuksi aika jees noilla T3:lla :


Joo T3 syncro oli peto kulkemaan. Pesi mäkinousussa Uatzinkin 6-0. Ainut huono puoli noissa oli se 1.6 tdi kone. Se oli ihan silkka susi.

Nim: yhden koneen hajottanut.
_________________
Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 18.03.2010 14:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Näppäriä pelejä belgialaisilla myynnissä http://busman.be/pagina57.html

Mitä tarkoittaa noissa noi 16 inch ja 14 inch mallimerkinnöissä? Alkuperäistä rengaskokoa??? Jos, niin onko alustaltaan jotain eroa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Putukiffeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Hel 2009
Viestejä: 1636
Paikkakunta: Uusimaa

LähetäLähetetty: 18.03.2010 15:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Iso-Jaska kirjoitti:
Näppäriä pelejä belgialaisilla myynnissä http://busman.be/pagina57.html

Mitä tarkoittaa noissa noi 16 inch ja 14 inch mallimerkinnöissä? Alkuperäistä rengaskokoa??? Jos, niin onko alustaltaan jotain eroa?



16" on erikoismallli jota on tehty melkoisen vähän. Eli rengaskoko on originaalina 16"
_________________
Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-Jaska
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Tam 2007
Viestejä: 2376
Paikkakunta: Lapland Finland

LähetäLähetetty: 18.03.2010 15:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aivan. Samaiselta sivustoltahan vastaus löytyykin http://busman.be/pagina24.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9505

LähetäLähetetty: 18.03.2010 16:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Weatherby
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Hei 2009
Viestejä: 1587
Paikkakunta: Länsi-uusimaa

LähetäLähetetty: 18.03.2010 17:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wikke kirjoitti:
Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... Confused


Varmaan saa joo, mutta tosta linkistä kun lukee lisätietoja selviää ettei kyse ole ihan samasta vehkeestä isommilla renkailla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rastinsahi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Elo 2005
Viestejä: 7252
Paikkakunta: Lapin lääni

LähetäLähetetty: 18.03.2010 18:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Weatherby kirjoitti:
Wikke kirjoitti:
Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... Confused


Varmaan saa joo, mutta tosta linkistä kun lukee lisätietoja selviää ettei kyse ole ihan samasta vehkeestä isommilla renkailla.


Varmaankin välityksissä on eroja oltava. Noita 1.6 td koneita on jonkin verran muutettu 1.9 td koneisiksi ja homma on varsin simppeli.
_________________
Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com