Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
ent.ap Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Tam 2005 Viestejä: 1666
|
Lähetetty: 12.02.2009 21:59 Viestin aihe: VW Transporter syncro |
|
|
No niin, pitäs vaihtaa/ tyhjentää kyseisen auton polttoainesuodatin, siis miten menetellään? Ja sitten suomeksi, pyydän.
Siis: 250 turpotiisseli ja vm. 02.
Niin ja jos jollekkin tuleepi mieleen, miksi tälläpalstalla...on erääkki hirvet ja koirat ja varusteet ja... kuljetettu tuolla? _________________ Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
Lähetetty: 13.02.2009 09:34 Viestin aihe: |
|
|
Konepelti auki ja tutkailemaan vasenta puolta, josta löytyy pa-linjat.
Suodattimen pohjassa (1) on proppu, josta voi suodattimen tyhjätä ts. valuttaa mahdolliset vedet pois.
Vaihto tapahtuu avaamalla klemmarit (2) ja vetämällä putket irti. Kohdassa (3) on sokka, joka vedetää irti ja muovinen T-haara putkineen nostetaan ylöspäin.
Suodatin on pannalla kiinni auton rungossa ja panta täytyy luonnollisesti löysätä ennenkuin suodatin irtoaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ent.ap Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Tam 2005 Viestejä: 1666
|
Lähetetty: 13.02.2009 16:47 Viestin aihe: |
|
|
No niin, suodatin löyty kuskinpuolelta. Elikkä saman muovikannen alta, missä akkukin sijaitsee.
No tyhjensin, avaamalla tuon pohjapropun. Suodatin on näköjään syksyllä vaihettu ja ajattelin kattoa, riittäisikö tuo pelkkä tyhjentäminen.
Tuli ajettua tankki lähes tyhjäksi ja tais saaha kondensiovettä putkistoon?
Äsken testasin, eikä ainakaan tälläkertaa ollu minkäänlaista käyntihäikkää. _________________ Jokanen eletty päivä, on lähenpänä kuolemaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
laippakanta Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Huh 2006 Viestejä: 643 Paikkakunta: susiraja
|
Lähetetty: 13.02.2009 21:44 Viestin aihe: |
|
|
Eikä siellä pantaa ole vaan koripeltiin työstetty reikä. Nykyinen alkuperäinen kiinalaisvalmisteinen on tiukka painaa paikalleen ja vielä tiukempi nostaa joskus pois... Bosch valmiste on sopiva ja toimii. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Putukiffeli Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Hel 2009 Viestejä: 1636 Paikkakunta: Uusimaa
|
Lähetetty: 18.03.2010 13:17 Viestin aihe: |
|
|
Osaako joku Syncro-asiantuntija sanoa faktaa sähköisistä lukoista. Eli löytyykö T4:sta sähköisiä lukkoja molemmilta akseleilta? Jos löytyy niin onko vuosimallirajoitteita yms? _________________ Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 18.03.2010 14:26 Viestin aihe: |
|
|
Putukiffeli kirjoitti: | Osaako joku Syncro-asiantuntija sanoa faktaa sähköisistä lukoista. Eli löytyykö T4:sta sähköisiä lukkoja molemmilta akseleilta? Jos löytyy niin onko vuosimallirajoitteita yms? |
T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut. _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Putukiffeli Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Hel 2009 Viestejä: 1636 Paikkakunta: Uusimaa
|
Lähetetty: 18.03.2010 14:31 Viestin aihe: |
|
|
Rastinsahi kirjoitti: |
T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut. |
Onko etuakselin ja taka-akselin lukot olleet sitten vaan vanhemmassa T3 mallin syncrossa? Mulla oli käsitys että T4:n 92-93 malleissakin olis ollut molemmissa lukot vielä? _________________ Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 18.03.2010 14:34 Viestin aihe: |
|
|
Putukiffeli kirjoitti: | Rastinsahi kirjoitti: |
T4 mallissa oli taka-akselin alipainelukko, joka ei ole sähköinen muuten kuin alipainepumpun osalta. Lukko tuotetaan siis paineella ja se vetää takamurikan tönköksi. Etupään lukosta en ole kuullut. |
Onko etuakselin ja taka-akselin lukot olleet sitten vaan vanhemmassa T3 mallin syncrossa? Mulla oli käsitys että T4:n 92-93 malleissakin olis ollut molemmissa lukot vielä? |
En ole ainakaan yhtään etuakselin lukolla ollutta T4-mallia missään tavannut tai edes kuullut. T3:ssa niitä kyllä oli ja käsittääkseni samalla alipainesysteemillä toteutettu.
Mielestäni kulku on pakuksi aika jees noilla T3:lla, vaikka enemmänhän tuossa on vain cruisailua
http://www.youtube.com/watch?v=JX1iiqgkILQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jBsTQkezs5I&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=lf_JiYYDWOE&feature=related
Rengastusta oavt tainneet pikkasen muuttaa _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com
Viimeinen muokkaaja, Rastinsahi pvm 18.03.2010 14:38, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Putukiffeli Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Hel 2009 Viestejä: 1636 Paikkakunta: Uusimaa
|
Lähetetty: 18.03.2010 14:37 Viestin aihe: |
|
|
Rastinsahi kirjoitti: |
Mielestäni kulku on pakuksi aika jees noilla T3:lla : |
Joo T3 syncro oli peto kulkemaan. Pesi mäkinousussa Uatzinkin 6-0. Ainut huono puoli noissa oli se 1.6 tdi kone. Se oli ihan silkka susi.
Nim: yhden koneen hajottanut. _________________ Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
Lähetetty: 18.03.2010 14:55 Viestin aihe: |
|
|
Näppäriä pelejä belgialaisilla myynnissä http://busman.be/pagina57.html
Mitä tarkoittaa noissa noi 16 inch ja 14 inch mallimerkinnöissä? Alkuperäistä rengaskokoa??? Jos, niin onko alustaltaan jotain eroa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Putukiffeli Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Hel 2009 Viestejä: 1636 Paikkakunta: Uusimaa
|
Lähetetty: 18.03.2010 15:11 Viestin aihe: |
|
|
Iso-Jaska kirjoitti: | Näppäriä pelejä belgialaisilla myynnissä http://busman.be/pagina57.html
Mitä tarkoittaa noissa noi 16 inch ja 14 inch mallimerkinnöissä? Alkuperäistä rengaskokoa??? Jos, niin onko alustaltaan jotain eroa? |
16" on erikoismallli jota on tehty melkoisen vähän. Eli rengaskoko on originaalina 16" _________________ Rakastiko Hannu piparia vai Kerttua? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Wikke Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 9505
|
Lähetetty: 18.03.2010 16:07 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Weatherby Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2009 Viestejä: 1587 Paikkakunta: Länsi-uusimaa
|
Lähetetty: 18.03.2010 17:37 Viestin aihe: |
|
|
Wikke kirjoitti: | Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... |
Varmaan saa joo, mutta tosta linkistä kun lukee lisätietoja selviää ettei kyse ole ihan samasta vehkeestä isommilla renkailla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 18.03.2010 18:10 Viestin aihe: |
|
|
Weatherby kirjoitti: | Wikke kirjoitti: | Eiköhän nuo kaikki synkat saa rekisteröityä 16" kumeille, samaa mallisarjaa kun ovat... |
Varmaan saa joo, mutta tosta linkistä kun lukee lisätietoja selviää ettei kyse ole ihan samasta vehkeestä isommilla renkailla. |
Varmaankin välityksissä on eroja oltava. Noita 1.6 td koneita on jonkin verran muutettu 1.9 td koneisiksi ja homma on varsin simppeli. _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|